SRA

SRA

maandag 22 november 2010

Einduitslag

Nawoord


Het was een enerverende slotrace maand.
Maar waar je ook rijdt er altijd staan de van Altena's op het podium!
Ook hier wwer op de 1e en 3e plaats, proficiat heren.
De classiccup is vooral een sfeervol evenement waar ook veel Bloggers op af blijken te komen.Die maken er vaak een soort fotoshoot van waarvan het resultaat op de diverse Blogs is te bewonderen.Soms gaat het zo ver dat er rijders vragen eens even te stoppen met flitsen!
Ik zag zelfs Mark binnenkomen, met zijn schitterende slotracekelder een opvallende nieuwkomer in het Blogwereldje.Hij kwam zomaar even langs, uit de regio den Haag!
Over liefhebbers gesproken!
Ook de organiserende club draagt ook bij tot de sfeer, bv. door het leuke commentaar tijdens de races.Alleen het "loopje" met de racegeluiden, het aftellen en applaus komt je op een gegeven moment de neusgaten uit.
De auto's zijn toch anders als die van de eerdere evenementen in deze klasse.
Waren het in het begin nog fraaie staaltjes modelbouw/ spuitwerk tegenwoordig is het toch meer convectie wat de klok slaat.
Je ziet nu wel meer exoten als een Lamorgini,een Matra en zelfs een Sloter Ferrari.
De vanaf dat hij uit is zo gevreesde Alfa 33 is net zo snel weer verdwenen als dat hij kwam.Opvallend is ook dat de standaard auto's prima meekomen met de modifieds.
Ik zag na afloop pas dat Harold een Fly had ipv.een NSR!

De races waren spannend tot het einde.Opvallend was dat de meeste rijders in de 2e heat duidelijk minder reden dan in de 1e. Bij mij ging dat niet op en het had nog wel even langer door mogen gaan.Rob en Harold,Jan en ik, Bas en Roel, er zat niet veel tussen Sebastiaan was een klasse apart en Leo een prima 2e die het gat uit de 1e nooit meer kon dichtrijden.
Bij de puntentelling werd nogal slordig omgesprongen met de baanstukken onder de 10!
Het scheelt nogal 08 of 80!Ik zie zo al een aantal fouten. Bij mij scheelt het zelfs een plaats in de einduitslag!Bijbehorende foto is geleend.

Ik reken erop volgend jaar een CC race in Almere te mogen verwelkomen.

Zuffenhausen

zondag 21 november 2010


De 2e heat.
Willem mocht weer het spits afbijten.
Weer ging hij flitsend van start.Weer sloeg de pechduivel toe.
Repareren hielp niet meer en we besloten,omdat we tenslotte niet voor niets 3 uur in de auto hadden gezeten,de andere witte GT40 in te zetten.En Willem pakte de draad weer op en ging er weer ouderwets mee aan het boenderen.
Hierna ging Bas, of als er niets gebeurd was,tekeer met de P68.
Alleen in zijn laatste 4 min. kwam hij net niet aan de 18 ronden. Hij haalde totaal ruim 72 ronden!
Ik mag weer tegen Jan Groosmuller en de wel erg breede Sloter Ferrari van Hilversummer Henk S.Nadat Jan er soepeltjes vandoor ging vond ik toch een mooi ritme en begon op hem in te lopen.Eindelijk had ik het idee dat ik aan het racen was!
In de 2e 4 min. begon ik ook lekker tot dat,na een onschuldige uitglijder,de auto niet meer verder wilde. Na een inspectie van Bas ging de auto weer de baan op en verdomd..hij deed het weer!
Met bijna 2 ronden aan de broek probeerde ik me op de tijden en het rijden ervan te focussen.Ik haalde Henk al snel in en ook Jan,die tot dan bijna foutloos rondging,kwam in beeld.Hij maakte wat meer fouten dan daarvoor wat het tempo niet ten goede kwam.Hoewel ik zeker niet foutloos was,kwam ik snel dichterbij,zelfs op de lastige baan 4 ging het prima,ook ruim 18 ronden.
Uiteindelijk bleek ik nipt te hebben gewonnen.Mijn snelste ronden gingen in 12.2!
Daarna kwamen de grote kanonnen. Net als vorige week,de van Altena's aangevuld met de Bloggers tw.localhero Leo en Porsche Harry!Dat leverde 1 Slot-it,1 Teamslot,en 2 Fly's op.Dus geen NSR!leo zette de toon maar Sebas rechtte de rug en toen was er geen houden meer aan.De Witte Chapperal was ook qua tijden de absolute topper.
11.5, dat haalde niemand.Lage 12ers voor Leo en Rob.Harold ging intussen stoiceins in de ronde en liet zich zeker niet gek maken.Ondanks het wat inzakken van de gemiddelden legde Sebas toch ruimschoots de meeste ronden af.Vanwege de diverse categorieen hadden deze heren zo wie zo een prijs.
Sebas won dus overall, Rob bij de touring klasse , Leo de standaard klasse.
Harold was de beste thuisrijder,daarnaast kreeg Willem de/een pechprijs en werd ik
3e bij de modifieds!Dit is zeker niet het volledige overzicht want er waren, met dank aan Frank,vele prijzen!
Volgend jaar zijn we er graag weer bij en willen we ook bij SRA gastheer zijn van dit event.

Al met al konden wij van SRA toch met een tevreden gevoel naar huis.
We hebben lekker meegedaan en dat is meer dan ik van de vorige evenementen kon zeggen.Bas heeft in zijn beste heat maar 3 rijders boven zich en ik zit daar 2 plaatsen achter.De verschillen zijn klein, soms maar 2 baanstukken. Zelfs onze rondetijden lagen zeer dicht tegen die van de finalerijders aan.
12 uur na vertrek stond ik weer voor de deur in Bussum.

De eerste heat


De eerste heat.
willem is als eerste aan de beurt. Hij rijdt meteen erg goed en neemt gewoon de leiding.Opeens slaat de pechduivel toe als zijn pignon losraakt.Bas doet een noodreparatie met sec. lijm en geeft nog even de raad mee het even kalm aan te doen.
Maar ja doe dat maar eens in een race!
Hierna stonden Bas en tegenover elkaar.Ik startte eigenlijk best goed,achter Jan Groosmuller aan met een P68.Bas reed wat wisselend maar volgde goed.
Hierna mocht ik vanwege de 5 rijders voor 4 banen even naar de kant.
Daarna de draad oppikken en lekker doorgaan.Helaas ging het behoorlijk mis.
De fouten volgden elkaar te snel op.Ook bij Bas liep het niet.Wat ook niet hielp was de matige marchalhulp.Er werd nogal eens verkeerd ingezet, waarbij de auto's harde klappen oplopen als ze er als een projectiel vandoor gaan.
Bas trok het niet meer toen er na de zoveelste keer eens rustig en ongevraagd aan de slepers werd gefrummeld.Dit kwam zijn gemoedsrust niet ten goede en een paar ronden voor het einde trok hij zijn stekker eruit.
Mijn laatste 2 x 4 min. gingen best lekker en ik kwam in alle 2 boven de 18 ronden uit.

Sra rijders laat op dreef in de bunker


Zondagochtend ging de wekker om 6.25u! Ik had met Bas&Willem afgesproken ze mee te nemen vanaf Lelystad, een uurtje later.Drachten is dan nog 1 uur rijden door de bijna verlaten polder en we arriveren idd. omstreeks 8.30 in het ondergrondse noordelijke slotparadijs voor de zoveelste Classiccup race.
Bijna iedereen was al aanwezig en dat levert een bonte mengeling van allerlei dialecten op,naast de friese taal natuurlijk.
De fraaie klassiekertjes gingen ook al driftig in de rondte.
Thuisrijders en de doorgewinterde clubrijders alles door elkaar.

Bij de SRA rijders werden vooral Fords ingezet.De veel te mooie P68 van Bas, Willem met de 2 GT40's en ikzelf ging vreemd(Sorry Harold)met een GT40 en een Ferrari PB312Willem koos voor de witte GT40 en zelf gaf ik de voorkeur aan de handige Ferrari.
Na 2x alle tracks te hebben afgewerkt, met wisselend succes,moest het maar gebeuren.
Nog even de laatste hand aan de auto's en naar de keuring en afwachten maar.

dinsdag 16 november 2010

Finale Group C32 in Dordrecht



Zondag morgen vertrok ik op een redelijk tijdstip, voor een race weekend, met Dirk Jan naar Dort.
Hij was zo aardig om zich als clubman/ supporter aan te melden.
Het was rustig op de weg dus we waren er best snel.
De hal was al aardig vol met bekenden uit het slotrace wereldje.
Er was een treinen en slotcarbeurs georganiseerd. Slotracing Friesland(Guus) bad een behoorlijke Ninco baan neergezet die de liefhebbers al vaker hadden gezien.Hoewel ook liefhebber was dit voor mij voor het eerst.
Zo tegen half 11 begonnen de slotracers al meer rond de baan te verzamelen.
We mochten , na aanmelding, trainen, slechts 2 min. per spoor.
Daarna auto inleveren ter keuring en afwachten tot het spektakel begon.
Ik reed samen met Porsche Harry op en de auto leek aardig mee te kunnen komen.
De buitenbanen waren wel extreen slippery..voorkom aanraking van de slipstroken, het woord zegt het al.Ook was de baan exrtreem hobbelig wat ook voor onverwachte situaties zorgde.
We konden eventueel nog iets aan de tandwielverhouding veranderen en daar bleef het bij, het bleef voor de meesten toch een gok.
De keuring, door Rob en Roel was een formaliteit. Ik meen dat 1 van de deelnemers grotere voorbanden moest lenen.

De race:
In de 1e heat mocht oa. Porsche Harry het spits afbijten. Hij reed opvallend strak en al snel ging hij onder de 11 sec. in de rondte!Helaas bleek in deze stint iets niet in orde met het management systeem waardoor een herstart nodig was.
Opvallend was dat de tijden nu boven de 11 sec. bleven!
Harold bleef goed rijden en werd nipt geklopt door Johny Mertens, toch mooi 2e.
Beide heren ruim 148 ronden.
De volgende heat werd in een iets rustiger tempo afgewikkeld.Ruim gewonnen door Lorenzo Vanborren met 144 ronden.
Hierna mocht ik het opnemen tegen Rob van Altena, Mario Glas,Jan van de Bossche
en Emil van Essen.
Rob vertrok als een raket en ik volgde redelijk op baan 5.De aauto voldeed op dat moment best goed.
Hierna kwam ik op de buitenbaan en dat voelde weer totaal anders. De achtervolgers kwamen steeds dichterbij!Probeer dan maar eens rustig te gaan rijden en je verlies te nemen.Op het rechte eind en de daaropvolgende bocht was de auto zondermeer snel maar het achtergelegen bochtige stukje was puur overleven!
Mario passeerde me als 1e. Nog even tegenstribbelen en een foutje..en weg was hij.
In de laatste stint kwam ook Jan opzetten. We reden beiden niet foutloos en ook de rondetijden waren gelijk.
Uiteindelijk won Jan met 13 baanstukken verschil.1 foutje te veel helaas.
We reden uiteindelijk ruim 140 ronden,11 minder dan Rob!
De laatste heat beloofde vuurwerk.
Paul v.d Hurk, Sebastiaan van Altena en Sander Mertens, ze hadden ook nog eens alle 3hun pa bij zich als ik het wel heb,hebben wel bewezen te kunnen winnen.Je ziet Paul met de Jaguar steeds beter in z'n ritme komen,de enige die een hele ronde "raced", terwijl Sanders Mazda steeds breder wordt vanwege een losrakend tandwiel.Sebastiaan kampt met een langzaam overleidende motor in de Mazda en kan niet zo veel uitrichten als hij zou willen.
Hij weet z'n pa wel voor te blijven en eindigd ook overall als 2e.
Rob is dan derde en Harold is 6e en beste thuisrijder.(Zie zijn verslag/Blog)
Al met een goede afspiegeling van de verhoudingen vandaag.

Na tussendoor de beurs nog even te hebben afgestruind en met allerlei bekende en -nog- onbekende slotters te hebben gesproken keerden we huiswaarts.
Dirk Jan wil volgend jaar zelf ook meedoen!

Zuffenhausen

maandag 8 november 2010

9u vanSlipStream EC32- de race 2


De kwalificatie werd gedaan door Bas.
Met zijn 8.534 liet hij SRF en SlotShop 2 achter zich.De SlipStream Radical was in handen van Sebastiaan royaal de beste in 7.719.Er werden trouwens opmerkelijk veel fouten gemaakt tijdens deze kwal.

De race zelf begon mooi op tijd. Ik mocht de 5 kwartier beginnen op baan 5.
De start was prima gelijk 2e!Die vreugde was van korte duur want de meeste auto's zijn gewoon een stuk sneller.Maar ik houd dapper stand en eindig als 4e, niet slecht.Snelste ronde , een 8.35
Dan is er pauze van 5 kwartier.
Als Bas overneemt laat hij wel wat zien op baan 6.Ook nogal wat uitvliegers net als ik. Uiteindelijk komt hij 1 ronde tekort om de 500 vol te maken.Snelste ronde onder de 8 im 7.938!
Daarna duikt Paul de nacht in! Baan 4 en hij begint voorzichtig en gaat daarna steeds een stapje sneller.Hij perst er 465 ronden uit met een rondje van 8.45 als beste.
Daarna mag ik weer op baan 2.Na wat bijregelen aan de regelaar is het gevoel er opeens wel weer maar dat nachtrijden...het is en blijft wennen vooral ook omdat het verste rempunt zo ver weg ligt!
Ook besluiten we aan het einde de voorbanden te verharden. Volgens Paul remt hij daar te veel op af wat het onvoorspelbare verklaart.
Ook komt er 5 gram lood bij iets wat SRF ook al had gedaan.
Er worden maar 435 ronden bijgeteld en ook de 8.5 is niet geweldig.
Bas volgt op de lastige baan 1. Dat heeft niemand hem kennelijk verteld want onbevangen knalt hij er in.
De auto lijkt ietsje beter en al snel duikt hij onder de 8 sec. Hij heraalt dit regelmatig. Helaas zijn de uitvliegers er ook weer die dit wat te niet doen.
Toch rijdt hij maar liefst 503 ronden, met d 7.985 als snelste.
Willem mag de auto naar huis brengen op baan 3.
Hij heeft het niet helemaal naar het zin met de auto op deze baan maar stoceins doorknijpend , ondertussen aangemoedigd door Bas, komt hij aan 456 rondjes, met een 8.574 als beste.
Doordat er steeds 1 team pauze heeft is aan het eind pas te zien waar we staan.
We waren 6e en kwamen maar 29 ronden tekort op Euros Slot.
Met een iets betrouwbaarder weggedrag hadden we om de 4e plaats kunnen vechten.
We hadden een stevige auto en hebben wel weer een hoop geleerd.
Het was weer een goed georganiseerd evenment dat in een prima sfeer is verlopen.
De kleine storing die er optrad, aan de nieuwe voeding,werd in notime verholpen.
De bar, het commentaar- op het laatst nam dat zelfs cabaretteske vormen aan, alles zeer geslaagd.
SRF kreeg de Pechprijs , en de 1e 3 een fraaie beker.
De voriger race, waar zoveel gedoe om was vanwege de ronde telling wordt tzt. overgedaan.
Een aantal aanwezigen zijn er zondag ook weer bij in Dordrecht voor de Group-C finale
en de week daarop...

9u vanSlipStream EC32- de race 1


Zondag achterlijk vroeg het bed uit, hoewel Paul is rond die tijd altijd al op z'n werk! Maar goed,om 8.05 stapten we de al behoorlijk volle zaal in.
Dat hadden ze vlot gedaan in die 5 minuten dat ze open waren.
We konden gelijk gaan rijden, vanaf ons plekje achteraan bij de rijdersplekken.
Ik had mijn testbak en Paul de wedstrijd auto.
Na gewisseld te hebben vopnd ik de wedstrijdauto wel sneller maar toch ook weer die onvoorspelbaarheid. We kregen het er niet uit. Ik was zelfs bang dat het zou verergeren als de grip toenam.Mijn eigen auto had er geen last van maar was als gezegd wat trager.
Bas en Willem waren er inmiddels ook en namen de auto's over.
Willem kende de baan nog niet dus dat kostte hem nogal wat loopwerk.Bas was wel direkt aanwezig en liet goede tijden zien.

De keuring:

Paul leverde de auto in en er was nergens een probleem.

9 u. van Slipstream EC32 voorbereiding

Voorbereiding:

Paul heeft de Slot-it Mclaren de hele week 's avonds onderhanden genomen.
Er is voor deze auto gekozen omdat er veel meer ruimte is voor variatie in tandwielen, motoren enz.De Audi moest immers vorige keer worden "ingeknipt"om een ander tandwiel te kunnen plaatsen.
Overal is aan gedacht, om gesleutel op het laatste moment voor te zijn.
Er is een ingenieus systeempje in de auto waarmee je ter plekke de motor iets kan liften om aan de toegestane magneetkracht te kunnen voldoen zonder dat je tandwielen verschuiven tov. elkaar.
Ook is er licht in de kap gemaakt die zonder stekkertjes zijn stroom oppikt.
De achteras lagering bleek niet nauwkeurig genoeg te passen waardoor na verloop van tijd het lager zelf mee ging draaien!Ook opgelost.
De juiste Scale Auto wielen erbij om te "passen" en te testen .
Nog even het dak zilver voor de zichtbaarheid en een nieuwe ruitenset en daar stond hij vrijdagavond te glimmen.
Bij SRA hebben we hem uitgetest. Zelf was ik niet zo blij met zijn nukken.
Welliswaar was hij sneller dan mijn eigen test exemplaar maar hij had rare uitvliegers.
Ik klapte hem 2x op de mast van de rondeteller!
De auto zit goed in elkaar want hij wist dit te overleven.
Morgen gaan we het beleven bij Slipstream.


Zaterdag:
Daar stonden we dan,Paul en ik,om een uur of 2 voor een gesloten clubhuis!
Wat nu, we hadden de mail van Rob niet bij ons....
Maar weer terug naar Bussum.Uiteindelijk bleek er vanaf 16 u te kunnen worden gereden!
We hebben in ieder geval genoeg kunnen rusten, hoewel Paul toch nog weer inserts is gaan draaien..

Zuffenhausen

zondag 7 november 2010

EC32 Slipsteam, SRA 6e



De op zondag 7 nov. gereden 9 u. van SlipStream is gewonnen door SlotShop 1 .
Ze hadden met hun 3302 ronden 10 meer dan de thuisrijders van SlipStream.
SRA werd 6e.


Zuffenhausen

woensdag 3 november 2010

Marcos Mantis in het eggie...



Zuffenhausen

De stille cardan...yes we can!



Ruim 10 jaar geleden zal het zijn geweest dat ik mijn eerste Fly kocht.
De kanarigele Marco LM600 van 02, wie kent hem niet.Wat een lekker dik kort karretje was dat.
Ongekend mooi gedetailleerd voor die tijd.
En die gekkies hadden het motortje er, als bij het origineel, voorin gelegd!
Hierdoor was een mooi diep interieur mogelijk, met komplete muppet en al.
Nadelen:
De sterke magneet zat direkt onder de cardan! Menigeen kreeg een vastloper als de magneet ertegenaan werd getrokken!
Ook was je al veel power kwijt aan de magneet die immers aan het stalen asje trok.
Een ander kwetsbaar punt was de aslagering. Die was van plasti en veel te ruim en dit in combinatie met een niet helemaal precieze uitlijning v.d de aandrijflijn leidde onheroepelijk tot problemen.Ook schoot dit lager wel eens los ,wat je al snel een tandwiel kostte.
Oplossingen waren magneet eruit/lood erin of een niet magnetisch asje gebruiken.Het lager vastlijmen maakte de auto stiller.
Maar hoe dan ook in vrij korte tijd ontstond er speling tussen tandwiel en pignon.
Dat kon je goed horen bij gas loslaten.

Opnieuw verliefd.
De laatste tijd dook het Marcosje weer op in de versie van het gereincarneerde Fly(ers)Tegen zeer lage prijzen vonden ze hun weg naar een nieuwe generatie slotracers...he wat gek motor voorin!?
Het fraaie interieur werd vervangen door een simpel plat exemplaar en er zijn maar een paar -simpele- basic uitgevoerde versies beschikbaar.
Ik heb een mat-zwarte Martini.

Sleutelen.
Het probleem met de cardanas los je niet op door er een slot-it as in te hangen.
Ik heb een geploft motortje gesloopt.Het tonlagertje en het asje vormen nu de nieuwe cardan! Perfect. Het "veertje"dat als koppeling tussen motor en cardan fungeerde is vervangen door een buisje van een speciaal rubber(Paul bedankt).
Het resultaat mag er zijn.Je krijgt hem nog stiller door de ruimte onder de achteras te verstijven met een ingelijmde plaat kunststof.
Voorin zijn de plasic assen & wielen vervangen door de bekende metalen exemplaren die los te koop zijn.

2e leven.
De gele kap moest er tenslotte ook aan geloven.Willem en Fred hebben hem ook en 3 is toch te veel.Bij alle 3 zijn trouwens de rechter buitenspiegels afgebroken!
Ik heb mijn fantasie er op los gelaten en hij is nu..donker blauw metallic.Wat witte strepen en niet te veel decals maakt dat hij in de pas loopt bij de goedkopere -half-broertjes.
De ontbrekende onderdelen , met name de lampen, heb ik nagemaakt.
De auto wal n.l.ooit eens vrij lomp van lampjes voorzien.
Ik ben erg tevreden over de nieuwe koplampen.Dit is gemaakt van een soort Lego plaatje.
Over ieder rondje paste precies een alu buisje. De basis wit gespoten de buisjes eromheen en per 2 in de desbetreffende gaten gepropt.Het ziet er lekker uit zo.
De bestaande wielen heb ik voorzichtig afgedraaid en passen nu perfect in de Slot-it alu wielen.

Rijden:
Hier gaat het uiteindelijk om.Dat gaat niet verkeerd.Hoewel niet heel snel, 24 km/u , loopt hij wel mooi en is hij erg bochtvast!Die van Paul, waar een Fly racemotor in bleek te liggen, loopt 36!De motoren die ik getest heb geven allemaal aan ongeveer op die 24 km. te zitten, dus daar lijkt mij niets mis mee.
Ik reed bij SRA al snel onder de 10 sec. en bleef uiteindelijk op de 9.4 hangen.
Ik reken erop dat de anderen hun Marcossen(of is het Marci?)snel ook op niveau hebben zodat we tegen elkaar kunnen gaan boenderen.



Zuffenhausen

Clubrace 29 oktober


Op veler verzoek werd vrijdag een clubrace gehouden.
Dit keer geen leasebakken van de club maar rijden met eigen materiaal.
Uitgangspunt was Group C32, maar als je die niet had mochten andere Slot-it auto's ook.
Zelfs offset motormounts waren toegestaan mits ook op het origineel geleveerd.
Het leverde een wat vreemd startveld op van 7 auto's.Naast de beide Jaguars van vader en zoon Scholten, een Audi van DJ.Nissans van Fred en Paul.Herman had zijn mooie Gulf McLaren en zelf reed ik, je raad het al,de witte Porsche de 962 ditmaal.
We kregen de P4 banden uitgereikt bij de keuring.
Paul, de wedstreidleider, had 2 minuten per rijder uitgetrokken voor de kwalificatie.
Het spulletje lag opvallend dicht bij elkaar. Bijna iedereen slaagde erin in de 9.3 te rijden.Alleen de Audi van DJ deed er 0,1 minder over.
De heats zouden 6 min.per spoor duren waardoor je lekker lang kon rijden.
1e heat.
Op basis van de trainingstijden stonden Paul,Willem,en ook Bas aan de start.
Ondanks het grillige koersverloop bleek Paul uiteindelijk met 6 baanstukken te hebben gewonnen van Bas!
2e Heat.
Met DJ.de verassende polesitter, Fred die de Nissan wegens motor problemen snel omruilde voor de GroupC Mazda,Herman en ikzelf kon het wel eens een gekke race worden.
Fred startte in baan 1, die erg goed is en ik kon hem in 2 net niet bijbenen.De achterstand was exact 1 ronde.
DJ reed met wisselend succes zijn stints.Bij vlagen was hij niet te passeren cq. te lossen.Herman, die de TomTom soms op een andere baan leek te hebben ingeprogrameerd, reed met de snelle en felle McLaren soms ook aardig mee.Intussn deed ik er alles aan om Fred bij te halen.De banden, voor iedere nieuwe start getaped, liepen vrij snel terug.Ik kreeg het voor elkaar om er tegen het einde toch weer wat meer grip uit te peuren.Heeel netjes rijden was het devies.
Hoewel ik me unlapte kwam ik toch 16 baanstukken te kort op Fred.154.43 om 154.27.
Fred was ook de enige die onder de 9 sec. grens dook dus hij was met recht de winnaar .Uiteindelijk bleek Paul 3e(151,51), bas 4e(151,45)en DJ 5e(149,71).
Herman(145,12) en Willem (144,03)volgden.

Nu deze maand eerst even onze nationale verplichtingen afwikkelen..endurence EC32, dit weekend bij Slipstream, de finale Group C32 en een Classiccuprace.
Zou een kalender-met 12 maanden-voor 2011 niet eens een optie zijn!

Zuffenhausen