SRA

SRA

maandag 19 februari 2018

429: Even voorstellen Nanno ons nieuwste lid!

Beste allemaal,

Ik ben nieuw bij de club en zal mij eens voorstellen.

Nanno (L)

Mijn naam is Nanno van der Poel en besmet met het race-virus vanaf jongs af aan. 

Op mijn 3e (inmiddels 44) ging ik samen met mijn vader naar Zandvoort en als hij slalomraces reed, zat ik in mijn eigen kuipstoel naast hem te vertellen waar hij sneller kon. Jaren later zijn wij in het karten terecht gekomen. Ik reed, pa sleutelde. 15 jaar lang hebben wij dit gedaan. Nationaal en internationaal. En als er een weekend niet geracet werd, zaten wij op Zandvoort of gingen wij naar Le Mans. 

Nanno in z'n kart dagen

Ook in de avonden was ik aan het racen. Op mijn eigen zelfgebouwde simulator nam ik deel aan online kampioenschappen en nadat wij besloten te stoppen heb ik mij daar volledig op gestort. Dit doe ik nog steeds met veel plezier, alleen wat ik daar dan mis is het praatje voor en na de race. En toen zei mijn vrouw dus...waarom ga je niet slotracen? 

Drie weken terug ben ik dus eens gaan kijken, werd daar uiterst vriendelijk ontvangen en ja hoor...dit is super leuk. Ik kan mij weer bezig houden met racen, reglementen en proberen het uiterste uit jezelf te halen. En tussendoor praten over van alles en nog wat.

Top dus!                              

Ik zie jullie allemaal snel op de baan.

Groeten,

Nanno


Wat mij betreft welkom bij SRA Nanno! Het is altijd goed er weer een snelle man bij te krijgen. Gezien mijn stand op de ranglijst lukt dat de laatste jaren prima! Het helpt ook tegen de vergrijzing van de club. Ik hoop je snel te zien op vrijdag!

JanWillem

 

 


 


 

 



 

 



 

 



 



 
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten