SRA

SRA

zondag 12 december 2010

2e heat


2e Heat.
Deze was heel belangrijk omdat het beste resultaat van beide heats de einduitslag bepaald.
En alleen de beste 4 blijven over voor de finale, dus aan de bak!
Er werd over het algemeen niet eens echt sneller gereden dan in de 1e.
Alleen de mensen die hier wat minder vaak rijden konden nog iets verbeteren.
Door het resultaat van de 1e zat ik in de 1 na laatste groep.
Samen met oa.Bas en Peter.Ik begon op de nogal gladde baan 2 met tijden vanaf 9,6 en dat is prima met de net geprepte banden.Baan 1 is altijd goed te doen met vrij constante rondjes van 9.4 en op baan 3 ging ik in rond de 10 sec. rond.Bas stond op baan 1 en ik op 4 als we voor het laatst loos gaan.
Bas sluipt elk rondje een fractie dichterbij. Uiteindelijk blijft hij me 20 baanstukken voor.
Ik ben er geen 1 keer uitgeweest , een unicum, en heb me ruim 2 ronden weten te verbeteren.
Dat is helaas net niet genoeg voor de finale, omdat er al 4 man sneller zijn in de
1e.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten