SRA

SRA

maandag 21 maart 2011

Classiccup Marrum gewonnen door Sebastiaan van Altena


We zitten nog maar in Maart en dit is alweer de 2e Classiccuprace dit jaar.Het tempo zit er goed in.Helaas moest ik verstek laten gaan en namen Bas&Willem de honneurs waar namens SRA.
Ik hoorde van beide heren dat de baan erg glad was en dat dat de reden zal zijn geweest dat Bas de CodaLunga heeft verruild voor de aanzienlijk compactere oranje Cooper.Wat er niet aan zit kunnen ze ook niet raken.
Wel dapper om daar mee te gaan rijden. Maar Bas kan overal hard mee is me opgevallen.
Willem is altijd tevreden met een Ford GT40.
In de mij beschikbare uitslag komen ze niet voor maar ik hoorde dat Willem 5e en Bas 6e zijn geworden, helaas wel van onder af.
De uitslag laat wel zien dat de verschillen klein waren aan de top.In de verschillende klasses werd bijna even snel gereden.
Sebastiaan was de snelste met de Opel GT van Carrera-geleend van z'n vader-voor Paul v.d Hurk met de NSR P68.Hiermee nam hij revanche op de thuisnederlaag van vorige keer.
Thuisrijder Roland Sijtsma was met de Lambo van AutoArt(!)3e.Waarschijnlijk had de auto het bokken nu afgeleerd.Vlak daarachter zat Marco met de GT40 van NSR.
Opvallende afwezige in deze classementen waren de Slot-it auto's!Wacht iedereen op de GT4O's?
De vlogende race is in Almere en ik hoop er dan weer bij te zijn.De Classics rijden bij ons inmiddels ruim 0,5 sneller als bij de vorige CC die alweer een tijd achter ons ligt.De foto heb ik geleende van Frank, dank daarvoor.
Results
Touring
1 - Sebastiaan van Altena - Carrera Opel GT - 90,79 laps
2 - Roland Sijtsma - Autoart Lambo. Miura - 88,91 laps
3 - Rob van Altena - Teamslot Alfa GTam - 87,19 laps

Modified
1 - Paul v.d Hurk - NSR Ford P68 - 90,69 laps
2 - Marco Karman - NSR Ford GT40 - 88,85 laps
3 - Simon Bakker - NSR Porsche 917 - 85,99 laps

Standard
1 - Johan Post - Fly Porsche 908 - 85,19 laps
2 - Leo Hindriks - Fly Ford GT40 - 83,13 laps
3 - Willem Schilder - Fly Lola T70 - 79,88 laps

Best Rookie: Brian Licher - NSR Ford GT40
Concours d'Elegance - Willem Schilder - Fly Lola T70

De foto van de oranje Cooper is gemaakt door Leo, dank!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten