SRA

SRA

maandag 16 mei 2011

CC SRA 1e Manche


1e Manche. 11.30u



Doordat er geen kwalificatie was is de startvolgorde tamelijk willekeurig tot stand gekomen.Peter start in de 1e groep ,met de Matra. Hij doet het goed en het blijft een lekkere auto om te zien rijden. Zelf zit ik in de 3e groep met oa. SRA clubgenoot Erroll.Het gaat eigenlijk heel gemakkelijk. Snel maak ik me uit de voeten.In mijn oor krijg ik de tijden door, niet super, wel constant.Slechts 1 uitvlieger en 1 encounter met Erroll als ik hem probeer te lappen.Als ik klaar ben Marchall ik de beide volgende groepen.Ik merk dat niemand aan mijn aantal ronden komt! Alleen Bas komt in de buurt,slechts een halve ronde achterstand.Zelfs Fred, toch wel de man die hier altijd tot het gaatje gaat lukt het niet en weet uiteindelijk net niet bij de laatste/snelste 4 te komen.Ik krijg daarin gezelschap van Bas, Willem(!) en Frank zelf.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten