SRA

SRA

maandag 16 mei 2011

CC SRA 2e Manche 2

Niemand komt in de buurt van de 76 ronden die Bas en ik al hadden in de 1e.



Ook Fred en Dirk-Jan niet.Zij gaan wel uitmaken wie 5e tm 9e wordt.
DJ rijdt met een GT40 van Bas/Willem en pakt de leiding of hij nooit anders doet.
Fred heeft moeite bij te blijven met de Mirage en moet zelfs de Auto-art Lambo , van Roland een toerwagen!.. voor laten gaan.. In de laatste groep, de finale,zoals gezegd de fam. Scholten ,Frank en ik.
Bas heeft de beste start maar ik zit hem op de lange staart en ronden lang liggen we zij aan zij.
Dan weer ligt de gele Porsche aan de leiding dan weer de rode Italiaan alsof het een clubrace is! Uiteindelijk geef ik Bas een paar lengtes voorsprong. Als hij verder weg loopt doe ik er een tandje bij en het verschil blijft uiterst gering.Na de volgende baanwissel zitten we niet meer direct naast elkaar en dat geeft iets meer ‘lucht”.Vooral op baan 1 kan ik het verschil maken. Ik rijdt daar een groot aantal Porsche tijden die ik nogal blikkerig in mijn oor doorkrijg. De snelste het ultieme P-nummer :”nine eleven”!
We rijden allemaal onze eigen race en daardoor kom je elkaar eigenlijk maar weinig tegen.
Uiteindelijk heb ik de Chapparal 1x ingehaald en de Playboy Ford iets vaker.
Bas bleef ruim binnen die ronde.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten