SRA

SRA

maandag 16 mei 2011

CC SRA

Ik pak snel de spullen uit in een klein hoekje en breng de pitstraat in CC sfeer door er auto’s uit die tijd in te zetten.Langzamerhand komen de eerste rijders binnen.Ook Frank is er al snel
Peter krijgt mijn Matra waar hij graag mee wil rijden.
Even wat installatierondjes rijden om het griplevel van de baan te testen.
Ik hoor van Bas en Fred al dat baan 1 het best is en dat dat per baan minder wordt.
Zelf heb ik een NSR Porsche 917 en een Slot it Chapparal.De gele Sandeman-Porsche stond tot afgelopen maandag nog in z’n doosje op de plank tussen de andere showauto’s.
Toch is dat de 1e keuze.Er zitten inmiddels wel andere wielen en assen onder .Ik zie de standaard wielen in combi met de hand-outbanden niet zitten.De motor krijgt 2000 rpm extra.De rest van de modificaties zitten hem in het op gewicht brengen van de kap en het compenseren van de magneet door strategisch lood.
Ik besluit ook de beweging van het motormount wat te beperken.Dit na evaluatie van de deceptie van vorige week in de Gr C-32 race.
Het resultaat is een gemakkelijk rijdende auto die er eigenlijk niet zo heel snel uitziet.
Afwisselend rijden met beide auto’s bleek de Chapparal de snellere.
De Porsche had echter de betere passing voor de C1 banden dus die werd het uiteindelijk.
Andere snelle tijden kwamen van SRA rijders Bas(standaard Fly Ferrari coda lunga) en zijn pa die-hoe kan het anders-de Fly Fordgt40 rijdt.Uiteraard is er Fred met de eerder beschreven Mirage.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten