SRA

SRA

dinsdag 10 mei 2011

Group C-32 1e Heat


1e Heat.
Andre, Henk en ik.
Ik mocht , op eigen verzoek, op baan 4 beginnen.
Ik kon Henk nog aardig bijbenen en Andre ...die was meer met zichzelf bezig.
In de middelste 2 banen ontdeed ik me van de toch verrassend constant rijdende Henk.


2e Heat:
In de 2e groep reden Vivianne ,Harold en Hans .
Harold en Hans knokten het onderling uit, waarbij de thuisrijder aan het korste eind trok!
De roze dames-Porsche leek me wel snel maar werd wat nonchalant bereden.
Toch liep ze bijna 2 ronden uit op Andre in de vorige groep!


De snelste groep, Sebas, Rob en Roel, reden ook de beste rondetijden.
Uiteindelijk was het verschil tussen de Mazda en Rob’s Porsche maar 28 baanstukken..
Roel volgde op slechts een halve baanlengte!
Het zat lekker dicht bij elkaar want ook Harold en Hans zaten binnen 2 ronden van de leider.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten