SRA

SRA

dinsdag 17 mei 2011

I also like to thank.....





Ondanks dat de NSR auto bijna standaard lijkt wil ik nog de volgende levenanciers bedanken:



SCX (slepers)


Slot-it (schoentje,assen,wielen,tandwiel,ringetjes en achterbanden)


MB Slot:(voorbanden,inserts achter, schroefjes)


Overdrive (lood)


Action(spuitverf en montage kit)


Griffon(slotspray)


Jamara(secondenlijm)


Bison (2 -componentenlijm)


NSR(de overgebleven onderdelen)


Rest mij nog 1 vraagje aan NSR: Waarom staat onze Gijs niet op de auto? Hij reed er immers ook mee op LeMans ...



2 opmerkingen:

  1. was nsr niet standaard genoeg? Ofwel uit doos geschikt om te racen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja vast wel maar:
    -De voorgeschreven C1 banden vroegen om een andere velg,daar hoort weer de as en het tandwiel bij(as-diameter is iets afwijkend!)
    -Onafhankelijke vooras, idem dito.
    -Minder grip v.d. voorbanden...andere band!
    -Schroefjes, ringetjes, het kan altijd beter.
    -Schoentje:verplicht.
    -Slepers, vind ik lekkerder enz. enz.
    -Motor 22k ter compensatie van wat"grip".
    Je ziet het kan altijd anders en dat hoeft ook niet altijd beter te zijn hoor.
    Op de club rijdt de standaard NSR917 van Herman
    met een 20k motor mij om de oren!
    Maar met C1 banden weet ik het nog zo net niet!

    BeantwoordenVerwijderen