SRA

SRA

maandag 26 september 2011

banden banden banden en kwalificatie






Anders dan gebruikelijk wordt in deze klasse de bandenkeuze bepaald op de wedstrijddag zelf.We hadden gegokt op foam zoals bij Fastlane. Het werd tot veler verassing ..P6 van Slot-it! Snel wat van die rubbertjes gescoord en testen,baankennis opdoen!


De auto ,op foam lekker liggend, was een dweil op de P-zesjes.Gelukkig waren we niet de enige. Bas had met zijn classics wel veel grip en reed sneller dan menig DP-32 auto! Snel gekeken waar Bas de accenten had liggen..De Riley kreeg wat extra lood achterin en dat bleek meteen prima te functioneren. Verschil met foam was er eigenlijk niet.De gekozen tandwiel verhouding bleek ook in orde. De auto was m.i. sterk in de tussensprintjes en lekker snel op de rechte stukken.Ook verhielden onze tijden zich prima met die van de anderen.De tijden lagen in ieder geval dicht bij elkaar.


Kwalificatie:


Na de keuring, die wederom een formaliteit leek, werd er gekwalificeerd.3 min. per team maar lefst warin ook gesleuteld mocht worden.


Voor SRA is dat zoals gebruikelijk Bas.Hij is toch best een fenomeen aan het worden.


Roland van Racing Unlimited was de snelste. Hij ging als enige onder de 9 sec.barriere heen!


Bas een fraaie 2e met 9.2, dus nog voor de snelle mannen uit Everdingen! De anderen zaten weer bovenop elkaar.


We kozen ervoor om in baan 2 te starten, met Bas.


Er deden weer de zelfde 5 teams mee als bij de vorige race.Er moest dus telkens 1 team indraaien.Op iedere baan werd 15 min.gereden en er kwamen totaal 3 heats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten