SRA

SRA

maandag 26 september 2011

laatste heat...




Na de pauze gingen we weer net zo aan de slag als daarvoor.


De auto wilde zelfs in de handen van Bas niet sneller dan 9.4 waar dat in de 1e nog 9.196 was!


Door strak en geconcentreerd door te blijven beuken haalde hij toch ruim 90 ronden!


Mijn stint begon rommelig. De auto viel bij het tapen op de grond -1x stuiteren mag- Daarna voelde hij niet echt lekker aan.Er waren ook wat contactproblemen en er werd een stuk achterspatbord verloren.


Gelukkig werd dit door Bas goed verholpen maar het kostte me tijd weer in het ritme te komen.De tijden bleven ,net als bij Bas iets achter op die uit de vorige heats.


De andere teams waren in deze heat behoorlijk solidair want niemand was echt veel sneller adn ik.Het kostte uiteindelijk 3 ronden, 83.06.Bij Willem gingen de tijden ook iets omhoog en hij wist er 84.07 ronden uit te persen.De voorsprong was echter groot genoeg om op de 1e plaats te blijven.Ik startte het laatste kwartier.Hoewel de baan beslist gladder werd bleef ik redelijke tijden rijden.Ik begon misschien iets te voorzichtig maar herstelde me daarna redelijk.Bas nam halverwege weer over en na de 2e doorkomst was er weer het geluid van brekend huisraad…dit geeft aan dat er weer een ronde record aan gruzelementen ging.Het zou niet bij deze eene keer blijven.De 86.02 ronden bleken ruimschoots genoeg om Fast Lane voor te blijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten