Na de pauze ging race 2 van start.
Bas weer in baan 1 .Het leek minder gesmeerd te gaan dan in de 1e race..minder power? De tijden
bleven ook achter bij die uit de 1e.Gelukkig herstelde hij zich knap en bleek de schade zeer gering. Weer 45 ronden.Hierna ging Willem gevolgd door mezelf.Het was nog spannender dan in de 1e race.We reden afwisselend op een 2e of 3e plek rond.Delta Slot was onze grootste plaaggeest.Als Bas weer aantreed in baan 6 begint hij redelijk maar met name Jan de Gier krijgt wel schik in zijn manier van rijden.Door Bas wat op te jutten gaat de rondetijd omlaag van 13,1 naar 13.0 enopeens applaus..de 13 seconden grens is doorbroken!
Er werden gek genoeg meer fouten gemaakt dan in de 1erace. De Riley’s vlogen de Marchalls soms letterlijk om de oren!Hierdoor was het wedstrijdbeeld vaak best rommelig.Dat ging zo door tot de laatste run.
Ik mocht op de lastige baan 2 en dat ging voor geen meter! De 6 ronden voorsprong op de als 3e rondrijdende Delta boys verdween langzaam maar zeker.Met nog 30 sec. te gaan was Frank, de dienstdoende Delt-Slotter me voorbij!Lang kon hij daar niet van genieten helaas.Wat er precies gebeurde weet ik niet ,maar er was bij het opkomen van het rechte stuk waar de rijders aan staan, een massa-crash waarbij 3 auto’s betrokken waren.
Frank’s auto was het grootste slachtoffer.We eindigden in de zelfde ronde, met SRA dus met iets meer baanstukken.
Ondanks dat we het iets minder vonden gaan dan de de 1e race(495 ronden) reden we de 2e ruim 1 ronde meer.. en dat in 2 uur rijden!
De resultaten van beide races worden bij elkaar opgeteld en dus zijn we 2e met 9 ronden voorsprong op no3. Dit was voor ons het best mogelijke resultaat vandaag.Onze auto was namelijk niet de op 1 na snelste auto op de baan! Maar het constante en toch snelle rijden waarbij we ook nog vrij weinig fouten maakten,leidden tot dit resultaat.Daarnaast was de auto heel betrouwbaar ,zowel qua rijden als qua problemen.
bleven ook achter bij die uit de 1e.Gelukkig herstelde hij zich knap en bleek de schade zeer gering. Weer 45 ronden.Hierna ging Willem gevolgd door mezelf.Het was nog spannender dan in de 1e race.We reden afwisselend op een 2e of 3e plek rond.Delta Slot was onze grootste plaaggeest.Als Bas weer aantreed in baan 6 begint hij redelijk maar met name Jan de Gier krijgt wel schik in zijn manier van rijden.Door Bas wat op te jutten gaat de rondetijd omlaag van 13,1 naar 13.0 enopeens applaus..de 13 seconden grens is doorbroken!
Er werden gek genoeg meer fouten gemaakt dan in de 1erace. De Riley’s vlogen de Marchalls soms letterlijk om de oren!Hierdoor was het wedstrijdbeeld vaak best rommelig.Dat ging zo door tot de laatste run.
Ik mocht op de lastige baan 2 en dat ging voor geen meter! De 6 ronden voorsprong op de als 3e rondrijdende Delta boys verdween langzaam maar zeker.Met nog 30 sec. te gaan was Frank, de dienstdoende Delt-Slotter me voorbij!Lang kon hij daar niet van genieten helaas.Wat er precies gebeurde weet ik niet ,maar er was bij het opkomen van het rechte stuk waar de rijders aan staan, een massa-crash waarbij 3 auto’s betrokken waren.
Frank’s auto was het grootste slachtoffer.We eindigden in de zelfde ronde, met SRA dus met iets meer baanstukken.
Ondanks dat we het iets minder vonden gaan dan de de 1e race(495 ronden) reden we de 2e ruim 1 ronde meer.. en dat in 2 uur rijden!
De resultaten van beide races worden bij elkaar opgeteld en dus zijn we 2e met 9 ronden voorsprong op no3. Dit was voor ons het best mogelijke resultaat vandaag.Onze auto was namelijk niet de op 1 na snelste auto op de baan! Maar het constante en toch snelle rijden waarbij we ook nog vrij weinig fouten maakten,leidden tot dit resultaat.Daarnaast was de auto heel betrouwbaar ,zowel qua rijden als qua problemen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten