SRA

SRA

maandag 10 oktober 2011

Group C-32 bij SRA part 4


Andre,Vivianne en Erroll beten het spits af.Na een paar rondjes loopt er toch weer een band van Errolls Sauber af! Hij blijkt geen er geen lijm tussen te hebben zitten.
Door de wat chaotische logistiek bij het lijmen is zijn auto tussen wal en schip geraakt.
Na een korte lijmpauze volgt de herstart.
Het wordt spannender dan je zou verwachten van 2 gasten en een thuisrijder!
Uiteindelijk wint Erroll wel maar hij heeft maar iets meer dan een halve baan voor op Vivianne die bewees dat ze wel degelijk kan racen.

De volgende groep zijn het de SRA rijders Willem en DJ die het tegen de kampioenskandidaat Sebastiaan op mogen nemen.
Willem heeft het met zijn Jaguar erg naar het zin!Hij knalt er vandoor zijn medestrijders gedemoraliseerd achterlatend.Sebastiaan besluit er al snel een trainigsritje van te maken.De auto gaat open en ik denk dat er met wat lood een andere gewichtsverdeling is gemaakt.
Willem heeft ruim 10 ronden meer als Erroll en Sebastiaan vinden we onderaan!

De laatste groep heeft iets betere baanbezetting.Rob,Stephan,Bas en JW gaan ervoor.
In de lastige baan 3 startend weet ik de hele tijd vlak bij Stephan te blijven.Ook Bas is niet heel ver weggelopen.We blijven elkaar opjagen waarbij opvalt dat er erg weinig fouten worden gemaakt.Ik kom niet aan de 9 sec. grens en ik heb het idee dat mijn auto sneller hoort te gaan.Op baan 2 zou ik wat verschil moeten maken maar ik kom niet los van Stephan.Dan weet ik het eigenlijk al.In de volgende stint heb ik het weer aan de stok met Bas.Als we het rechtestuk opdraaien schiet de langhek dwars voor mijn witte KH.Ik weet hem heelhuids af te leveren bij Willem die marchall is aan het einde van het rechte stuk!Bas heeft het in z'n laatste 2 stints lastig.Uiteindelijk wint Stephan met 58 baanstukken voorsprong(130.96)Bas is derde op ruim 1 ronde.Rob heeft 5 ronden achterstand op Willem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten