SRA

SRA

dinsdag 1 november 2011


foto Frank,ook in het donker paraat!

De 2e race...mag het licht uit!
Na wat geharrewar over de startvolgorde gingen we weer van start zoals in de 1e.Het enige verschil is dat het donker wordt, licht uit, ramen dicht,en niet te vergeten de blacklights aan.En de verlichtingssetjes in de auto aan natuurlijk.Bas heeft geen last van het donker en de vertrouwde tijden stonden al snel weer op het bord.
Ook de andere rijders gaan opvallend soepel om met de veranderende omstandigheden. Helaas ging mijn regelaar kapot, de rem weigerde en hij knalde zelfs een keer vol in de boarding alsof het gas vol open bleef staan.Ik heb de Slot-it regelaar van Bas gekregen en dat is even wennen, maar al snel heb ik een ritme, misschien wat aan de veilige kant,maar ik bleef Fred goed volgen.Je ziet weinig van de reacties van de auto en dat lijdt ook weer minder af.
Willem gaat ook weer als de brandweer en we lopen als maar verder uit.Als Bas en ik de laatste stint hebben afgewerkt hebben we 6 ronden minder dan in de 1e. SRA 2 zit ons op de hielen en heeft zelfs 1 ronde meer dan in de 1e.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten