SRA

SRA

donderdag 20 mei 2010

Maaskant bij SRA


Nadat Erroll zaterdag zijn Telegraaf had gelezen besloot hij een mailtje te wagen als reactie op een artikel.

Paul Maaskant,een oude rot in het ralleyrijden, had geschreven dat hij wel iets had met slotracen ,vandaar.

Nu zal Maaskantje tegenwoordig bekender in de oren klinken als Paul Maaskant.

Toch is hij best bekent, vooral ook door zijn medewerking aan auto programma's.

Zijn bedrijf Prodrive is gevestigd in Lelystad, waar een breed aanbod is van curcussen met van alles wat je kunt bedenken op het gebied van autorijden.

Bij http://www.racehistory.nl/ kun je verder kijken wat de man allemaal heeft rondgeblazen.

Ook bij andere de nederlandse coureurs is het wel eens interessant om in hun historie te duiken.

Kijk eens bij de helaas te vroeg overleden Rob Dijkstra .

Reactie:

Erroll kreeg omgaand een leuke reactie terug en dinsdag as. komt hij al langs, met zijn "stal".

"standaard scalextric gaat om de modellen. Chevron 2 l. Lola T70 Porsche 917 Cortina Lotus (Alan Mann Racing) Maar ik vind het ook wel leuk om met jullie bolides eens te proberen. Ik hoor graag wanneer het een keer past.. "
Als ik het zo zie heeft hij vooral wat Fly auto's maar wel uit een leuke periode.

Ik heb zelf een afspraak op dinsdag maar hoop daar een beetje bij tijds van terug te keren zodat ik hem nog te zien krijg.

Wordt vervolgt.


Zuffenhausen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten