SRA

SRA

maandag 4 oktober 2010

Als de rook om je hoofd is verdwenen....


Zondag, even voor 8 u waren Paul en ik weer in Noord.We nemen de bandjes weer in ontvangst en probeerden,na een kop koffie, wat kilometers te maken.
Paul had de avond nog besteed aan het afdraaien van inserts voor de voorwielen, het aanbrengen van de spiegels en een soort dak ruitenwisser, waarmee hij beslist eens naar Audi moet!Ik had ,na overleg, de taak op me genommen de -matzwarte- auto wat beter zichtbaar te maken.Het is een soort Stealh ,een rijdend zwart gat.Met wat fluoriserende folie lukte dat aardig. Het had wel wat weg van post-it velletjes, altijd handig.Slot it werd Post it>
Bas en Willem gingen ook even aan de slag na geacclimatiseerd te zijn.
Willem, die toch weinig ervaring heeft reed al snel onder de 8 sec.Dat is erg knap.
De andere teams reden wel blokjes om ons heen helaas.
De keuring.
Die verliep even wat minder, de auto was....te snel!Omdat we vanwege de banden/wielen met de auto van Fred moesten rijden, hebben we daar nooit op gelet.
Gelukkig hadden we een tandwiel waarme we weer in het gareel liepen.
Deze is alleen wat te groot voor de "slankgesneden" Audikap.Als een volleerde "HobbyBob" sneed ik er een stuk plasic uit en draaide het tandwiel weer vrij rond.Det TC zag het voor deze x door de vingers.
De kwal nam ik voor mijn rekening in baan 6. Ik was de eerste die er niet af ging.
Helaas was ik ook de 6e van de 7 maar het gat was erg klein.7.25 was de tijd.
Het viel erg mee met deze nieuwe overbrenging en het voelde meteen erg goed aan.

De race werd begonnen door Paul, 75 min, waarin hij stoiceins als altijd tot 518 ronden kwam.Er schoot aallen wel eendraadje los (dat doe ie anders nooit!)en dat kostte tijd.De marchalls kunnen bij hem een ATV dag opnemen.
Daarna reed ik 119 ronden op baan 2 met de nodige stops voor slepers en een aanlopende achteras, waardoor de auto aanvoelde of dat hij door de stront werd getrokken..
Bas mocht het daarna proberen.We lagen al een flink eind achter door al dit gedoe.
Het ging best goed totdat er bij diverse banen niet meer werd geteld! Chaos alom!
Na diverse reparatie pogingen besloot de wedstrijdleiding de race te staken.Dat was wel teleurstellend voor alle aanwezigen maar het kon even niet anders.
Er mocht even aan de auto's worden gewerkt, andere banden, slepers ed.
Wij besloten hem even flink aan te pakken en de slepers te vervangen.Het was er kort dag en we konden natuurlijk niets testen.
maar goed op naar de sprintrace..er was nog niets verloren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten