SRA

SRA

maandag 8 november 2010

9 u. van Slipstream EC32 voorbereiding

Voorbereiding:

Paul heeft de Slot-it Mclaren de hele week 's avonds onderhanden genomen.
Er is voor deze auto gekozen omdat er veel meer ruimte is voor variatie in tandwielen, motoren enz.De Audi moest immers vorige keer worden "ingeknipt"om een ander tandwiel te kunnen plaatsen.
Overal is aan gedacht, om gesleutel op het laatste moment voor te zijn.
Er is een ingenieus systeempje in de auto waarmee je ter plekke de motor iets kan liften om aan de toegestane magneetkracht te kunnen voldoen zonder dat je tandwielen verschuiven tov. elkaar.
Ook is er licht in de kap gemaakt die zonder stekkertjes zijn stroom oppikt.
De achteras lagering bleek niet nauwkeurig genoeg te passen waardoor na verloop van tijd het lager zelf mee ging draaien!Ook opgelost.
De juiste Scale Auto wielen erbij om te "passen" en te testen .
Nog even het dak zilver voor de zichtbaarheid en een nieuwe ruitenset en daar stond hij vrijdagavond te glimmen.
Bij SRA hebben we hem uitgetest. Zelf was ik niet zo blij met zijn nukken.
Welliswaar was hij sneller dan mijn eigen test exemplaar maar hij had rare uitvliegers.
Ik klapte hem 2x op de mast van de rondeteller!
De auto zit goed in elkaar want hij wist dit te overleven.
Morgen gaan we het beleven bij Slipstream.


Zaterdag:
Daar stonden we dan,Paul en ik,om een uur of 2 voor een gesloten clubhuis!
Wat nu, we hadden de mail van Rob niet bij ons....
Maar weer terug naar Bussum.Uiteindelijk bleek er vanaf 16 u te kunnen worden gereden!
We hebben in ieder geval genoeg kunnen rusten, hoewel Paul toch nog weer inserts is gaan draaien..

Zuffenhausen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten