SRA

SRA

maandag 8 november 2010

9u vanSlipStream EC32- de race 1


Zondag achterlijk vroeg het bed uit, hoewel Paul is rond die tijd altijd al op z'n werk! Maar goed,om 8.05 stapten we de al behoorlijk volle zaal in.
Dat hadden ze vlot gedaan in die 5 minuten dat ze open waren.
We konden gelijk gaan rijden, vanaf ons plekje achteraan bij de rijdersplekken.
Ik had mijn testbak en Paul de wedstrijd auto.
Na gewisseld te hebben vopnd ik de wedstrijdauto wel sneller maar toch ook weer die onvoorspelbaarheid. We kregen het er niet uit. Ik was zelfs bang dat het zou verergeren als de grip toenam.Mijn eigen auto had er geen last van maar was als gezegd wat trager.
Bas en Willem waren er inmiddels ook en namen de auto's over.
Willem kende de baan nog niet dus dat kostte hem nogal wat loopwerk.Bas was wel direkt aanwezig en liet goede tijden zien.

De keuring:

Paul leverde de auto in en er was nergens een probleem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten