SRA

SRA

zaterdag 4 december 2010

Meer Blauw op baan!



Na de laatste Classiccup wist ik het zeker.Ik ga een Matra rijdend zien te krijgen.
In Dordrecht stond er ook 1,een gepimpte oude Scalextric MS670 uit 1972,die er verrassend mooi uitzag.
Nu heb ik zelf nog zo'n gebakje in een doos liggen dus..let's go!
Fase 1:Onderzoek, gegevens bij elkaar sprokkelen.Dit is heel belangrijk maar maakt het ook veel leuker...en je weet hoe het eruit komt te zien.
Ik besluit voor de winnaar in 1972 te gaan, de Hill Pescarolo no15.
Waarom Marta? Het is een om mij onbegrijplijke reden onderbelichte auto in Slotraceland.(Zul je net zien dat de Slot-its en NSRren van deze wereld over elkaar heen gaan buitelen om de zoveelste overlappende modellenreeks uit te brengen..zo dat is er uit!)De heren hebben ondanks de korte periode dat ze bestonden toch 3x LeMans weten te winnen(Achter elkaar)en ook het WK in de F1 1x!
Wie een keer die Matra V12 heeft horen krijsen is meteen verkocht.Sorrie voor de andere V12's maar die zijn echt voor mietjes!Vandaar dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten