SRA

SRA

zaterdag 4 december 2010

Voorlaatste clubrace voor JW deel 1


3 December is uitgekozen om weer eens tegen elkaar te gaan racen.
Er zijn een aantal 'jongehonden' die het de gevestigde orde wel eens moeilijk willen maken.Dus wordt er wat vaker een clubrace gehouden.Paul heeft de regie in handen en we besluiten de Ferrari 312 Pb clubauto's in te zetten.
Dat komt me niet slecht uit omdat ik met een goed gevoel terugkijk op mijn Classiccup optreden in Drachten waar ik met net zo'n auto uitkwam.
We zouden om 22 u van start gaan.
1 voor 1 werd er een minuut gekwalificeerd. 2e man Bas had echter geen getapete banden en hij werd...8e en laatste!DirkJan en Herman blijken over 1 rondje weer eens veel te hebben bijgeleerd.Uiteindelijk blijk ik de snelste en ik wist zelfs de tendens van oplopende rondetijden te doorbreken.Vooral heel keurig rijden is het devies en ik reed een lage 9.2.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten