SRA

SRA

zondag 27 maart 2011

Brumos vervolg



Ook heb ik de altijd lastige gebogen rood/witte belijning gemaakt.
Het resultaat mag er m.i. zijn.
De blanke lak ging er eigenlijk al(te)snel overheen en dat ging gelukkig dit x wel goed.
Daarna volgt de essamblage van de losse onderdelen.
De slechtbevallen 1e lichtset is vervangen door een nagelnieuw product van DS.
Deze werkt op een batterijtje! Er zitten, hoewel geheel prefab en werkend,2 enorme losse draden bij van een mij onbekent soort siliconen.Het is ongekend soepel!
De voorlichtkabels ,origineel en juist erg stug, worden ingekort en achter neem ik juist deze soepel vallende meegeleverde kabels.Het kleine schuifschakelaartje behoud zijn bedrading.
Ik plak alles in kleine groepjes in elkaar met transparante 2 componentenlijm.
Het kost wat tijd,mede doordat het moet uitharden, maar het resultaat mag er zijn.
De eerder genoemde schakelaar past op het interieur en laat ik uitsteken door het gat van de deurgreep die ik iets verleng...net echt.
De muppet krijgt een aangepaste helm en dan kan tenslotte het interieur erin.
Na uitharding blijkt alles perfect te werken.Alleen de achtervleugel ga ik nog aanpakken vanwege de afgebroken poten bij de oefenrace bij 't kasje.
Ik ben nog naar iets flexibels op zoek.Op de foto het origineel.
Het chassis kijkt ook te werken maar om concurrentie-technische redenen laat ik hier natuurlijk niets over los.


Zuffenhausen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten