SRA

SRA

zondag 27 maart 2011

DP32-Nieuwe SRA livery!



In een eerder stadum heb ikm\ al eens een mek\lding gemaakt van het voornemen de bekende oranje zwarte Riley om te bouwen naar een meer met "Zuffenhausen" gelinkte
uitvoering.
Ik kwam uit op die van Brumos, de bekende no. 59, en dan nog de speciale in memoriam van Bob Snodgrass uitvoering!
Inmiddels nadert de 1e officieele race met rasse schreden en ik heb een eindsprint ingezet.
Na een vliegende start had ik een tegenslag te verwerken. De blanke laklaag had ,mede door de spuitkracht, een hoeveelheid vuil meegenomen en die zat lelijk op de auto!Er kasn een hoop maar de achterklep moest toch opnieuw omdat de rest al gedeacald was!
Uiteindelijk kon ik nog wat decals perfectioneren,w.o. het hoofd van Bob dat ik voor de andere kant heb gespiegeld.

1 opmerking:

  1. JW!

    hij ziet er weer geweldig uit!

    ik kan niet wachten om hem op de baan te zetten zondag!

    cheers!

    BeantwoordenVerwijderen