SRA

SRA

dinsdag 10 mei 2011

Group C-32 Speedtrack op moederdag


Afgelopen zondag ,moederdag, was er de eerste GrC-32 race van “onze”regio dit jaar.


Deden we het vorig jaar nog alleen met Slipstream, dit jaar was Speedtrack uit Kampen daar aan toegevoegd.


Exact op de door de duitse variant van TomTom voorspelde tijd,9.59u., kwam ik aan bij de inmiddels bekende locatie op de Ambachtsweg.Hoewel de deuren wagenwijd openstonden besloot ik de auto toch maar naast het pand te parkeren.


Wie de berichten een beetje heeft gevolgd weet dat dit de allerlaatste race aldaar zou worden.


Het werd dus een memorabele dag, dat stond vast.


Eenmaal binnen zag ik Roel al druk bezig terwijl de Tukkers Harold en Henk ,tevens collega Bloggers ,al druk bezig waren hun beider Porsches de sporen te geven.


Ik zag de bekende geel/rood zwarte Shell-, en een mooie blauw-oranje Repsol wagen over de baan jakkeren.Dit bleken slechts de test auto’s te zijn.


Al snel kwam de zilvergrijze huisvlijt kap van Harold op de baan.


Ik zette mijn witte Porsche er naast en ging weer eens een nieuwe confrontatie aan met deze baan in combinatie met siliconen banden.


Het voelde eigenlijk al meteen behoorlijk vertrouwd aan en ik kon al snel “aanpikken”bij de heren.Als de bekende rode Opel Agila zijn inhoud heeft prijsgegeven hebben we opeens al 8 rijders! Rob ,Sebastian, Vivianne en ook André vullen het veld aan.Weer 3 Porsches erbij!


Alleen thuisrijders Roel en de inmiddels druk achter de bar bezige Hans hebben resp. een Jaguar en een Lancia. Sebas heeft een Mazda.


Deze laatste is nog verre van compleet bij aankomst en de auto die hij eigenlijk had willen rijden bleek zelfs voor een groot deel afwezig !Dus dan toch maar de Japanner.


Het maakte eigenlijk niet zo heel veel uit, de snelheid zat er direct weer in.


Harold maakte er een sport van mijn tijden te kopieeren en dat gaf me het gevoel dat ik meedeed.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten