SRA

SRA

maandag 4 juli 2011

Racen bij Nico deel 2


Herkansing!


Henri ging in conclaaf met de banden jongens en ontdekte dat de oude Ortmannetjes beter waren dan de huidige rubbertjes!Hij vond nog een paar waar die goeie oude


Weekmakertjes (laat de PVDD het maar niet horen) nog inzaten en zie.. zijn tijden verbeterden spectaculair! Hij kwam zelfs in de 5,7!


Dus snel maar weer een race voordat het helemaal donker wordt!


Ik krijg nu baan 4 en Henri 3.De inmiddels grijze Sauber is er als verwacht als een raket vandoor.De Porsches volgen braaf.Ik rijd mijn eigen race en laat me passeren als dat weer eens nodig is.Met een schuin oog let ik er intussen op dat de rondetijden niet te ver afzakken.Als Henri toch links en rechts in de fout gaat-en dat zijn altijd behoorlijke klappers- waar ik wonder boven wonder geen last van heb loopt hij ook nog schade op.Ook het steeds omlopen vreet tijd.Met nog 5 minuten te gaan lig ik zoals dat de komende maand heet “van voren”en heb ik al 10 ronden voorsprong en is de”koers” gelopen.


Na de race is het al behoorlijk donker geworden en gaat voor er een heel restaurant aan tafellakens over de baan.Hierna wordt hij voorzichtig met 2 electrische takeltjes opgehezen, sjorbanden eronderdoor en de Ferrari en Lotus worden met veel gevoel door Nico naar binnen gereden.Zijn die deuren nou zo smal of zijn die auto’s zo breed?


Al gauw nemen we afscheid en om half elf rijdt ik het terrein weer af.


Het was een leuke avond en een grappige onderbreking van het 1:32 gebeuren.


Nico bedankt en Henri ook natuurlijk.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten