SRA

SRA

maandag 10 oktober 2011

Group C-32 bij SRA part 2..



Zondag, voor 8 u. hoor ik een wekker in huis!? Mijn oudste zoon...wat ben jij vroeg?Antwoord :Vind je? Dan dringt het tot me door , da's waar ook de GP van Japan!
Als hele kleine broekemannetjes zaten ze altijd al in alle vroegte naast me op de bank naar de verre GP's te kijken.En dat doet hij nog steeds.
Ik kan zodoende het begin van deze ontknoping,voor zover je dat zo kan noemen, nog meemaken.
Als ik 20 min later bij SRA aankom zijn Paul en DJ al druk in de weer.
Gelukkig hoor ik al snel Tim, het zoontje van Erroll in de gang.De catering heeft hij ondanks de inbraak ellende gewoon voorbereid.
Al het papierwerk wordt bij elkaar gezocht, w.o. het regelement, de laatste versie en de keuringschecklist op een A4-tje.
Ik ga nog even bandjes halen en als ik terugkom zijn er al aardig wat rijders.De 4 toegezegde Slipstreamers en "thuisrijder" Stephan, Willem en Bas!Helaas zou het daar bij blijven.
Met wat mensen van SRA erbij komen we aan 9 deelnemers.
Banden.
Aanvakelijk was het idee om op P3 van start te gaan.
Maar P6 is een lekkere zachte band die voor meer grip zorgt.De afgelopen P3 exercities vond ik bovendien niet de meest gelukkige.Na een race zag je heel goed dat veel banden niet rond waren! De auto's reden heel onvoorspelbaar in de rondte.
Bij P6 heb ik daar nog nooit last van gehad.
De keuring was een formaliteit,ik zag een enkele kleinigheid die simpel kon worden opgelost.De P6 jes gingen onder de auto's en er mochten even wat installatie laps worden gemaakt.We besloten alles iets eerder op te starten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten