SRA

SRA

maandag 10 oktober 2011

Group C-32 bij SRA part 1


Voor de 2e keer in de prille geschiedenis van de Group C-32 doet het circus Almere aan.Dit is voor 2011 de derde race voor onze regio.Hier wordt definitief vastgesteld wie in de grande finale mag(mogen)uitkomen namens ons district.Waar die finale wordt gehouden is nog niet bekent.
Vrijdag avond was het behoorlijk druk als ik om half 11 nog eens binnenkom.Ik mocht in Enschede de P. uitreiking van mijn jongste zoon bijwonen en omdat we daar toch waren hebben we daar wat gegeten.Onze vaste kern aanwezig en Rob en Sebastiaan van Altena.Ze hadden mijn oproep denk ik gehoord en wilden niets aan het toeval overlaten,zo behaal je de resultaten die zij halen!
Opvallend afwezigen Fred en Erroll.Bij de laatste was ingebroken en dat is natuurlijk vervelend en dat moest uiteraard eerst worden afgewikkeld.Er werd nog flink wat gesleuteld aan de auto's maar ook niet group C auto's deden van zich spreken.Met name onze populaire Classics lieten zien dat die zeker niet onder doen voor de Gr.C bolides.Zelfs met een Fly is dat te doen.
Als iedereen naar huis is wordt er nog even gesopt en verlaten DJ,Paul en ik de ruimte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten