SRA

SRA

woensdag 16 november 2011

CC-32 bij MRCL-5


2e heat:
Door het aanstormende lokale geweld is uw reporter wat eerder aan de beurt dan in het eerste bedrijf.Ik bevind me in bekend gezelschap. Heel SRA ,geflankeerd door Harold en Roel met de bijna identieke Gulf 917’s en Jan Groosmuller die met de volstrekt unieke Alfa 33-2 die in zijn eigen klasse opereert.
Het beeld van deze race bevalt me beter.Vooral omdat ik in de snel geachte baan 2 begin zijn de rollen omgedraaid. Ik lig voorop en zoals de speaker dat al verwoordde dat was ik wel aan mijn stand verplicht.Ik loop redelijk snel weg maar op het laatst toch wat foutjes waardoor Bas en Harold toch wel heel dichtbij komen.Het is op een vreemde baan toch lastig iemand voorbij te komen zonder brokken te maken.Vooral Jan moest ik soms letterlijk 4x inhalen voordat ik er echt voorbij ben.In de 4e track komt Harold me dan toch voorbij.
Ik kan de schade beperken maar er is achterstand....de laatste track, Harold op de snelle baan 2 ik op baan 4.Ik heb het idee dat het lekker gaat, een redelijk vrije baan voor me en opeens zie ik een lichtblauwe 917 voor me opdoemen!Het is die van Harold en met name door mooi laat in te remmen loop ik aan het eind van ieder recht stuk steeds iets meer op hem in.Dit gaat om de eerste plek in deze heat en de tijd dringt...In de laatste ronde ben ik er langs, nu rustig blijven, geen rare dingen, niet te veel willen, niet te.....en daar is het verlossende signaal!
6 baanstukken voorsprong!Bas heeft zich maar liefst 6 ronden verbeterd en zit maar op een halve ronde van mij....
Jan heeft er 133 en Willem klopt Roel nipt,allebij in de 130.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten