SRA

SRA

woensdag 16 november 2011

CC-32 bij MRCL-4


1e Heat
Vanwege mijn toegenomen status als (trotse)winnaar van de laatste CC-race in Almere kan ik de eerste 3 groepen rustig bekijken, eerst als Marchall.Bas en Willem vechten een stevig onderling duel uit met als bonus de passagiersstoel in mijn auto op de terugweg!Bas wint met slechts 16 baanstukken voorsprong.Je begrijpt wiens snor daar het meest van gaat krullen!
Er wordt opvallend hard gereden en ook geknokt.De verschillen zijn soms erg klein en door het voordeel van de ene baan t.o.v. de andere kan het voordeel zomaar omslaan in een nadeel.
Ik sta uiteindelijk tussen de grote kanonnen in. De beide van Altena’s,locals Eddy Fehr,Dick van der Meer en Johan Post.Al snel duw ik het veld voor me uit.Geen houden aan met die mannen.Alleen Rob haal ik rijdend op baan 2 een keer in.Ik trek me wel op aan die jongens.Vooral bij de witte 908 kan ik soms een paar ronden aanklampen met als resultaat dat ik zelfs onder de 9.4 kom.Die jongens gaan gemiddeld meer dan 0,3 sec. sneller.Op Sebastiaan staat geen maat.Zou het toch in de naam zitten? 149 ronden perst hij uit de Chapparal!De 3 locals komen tussen de 140 en 142 ronden uit.Mijn gele 917 komt op 136.5 rondjes.Porsche Harry heeft er 43 baanstukken meer uitgeperst.Willem en Bas zitten beide in de 130.
Na deze enerverende 1e heat hebben we pauze waarbij de bar goed bezocht wordt en de broodjes bal regelmatig langs komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten