SRA

SRA

woensdag 16 november 2011

CC-32 bij MRCL


27 april 2005, dat was de datum van mijn laatste bezoek aan MRCL, de slotraceclub in Leeuwarden zo bleek mij kort na aankomst.Er stond n.l.een ingelijst diploma ter herinnering aan de Group C 1:24 race die daar werd gereden.Ik was met de (uiteraard) Porsche 956 zelfs beste rookie en eerlijk is eerlijk ook bijna laatste!Dat kan beter!
Vandaag staat de Classiccup race op het programma en daar heb ik er denk ik maar 1 van gemist.
Omdat de wekker het liet afweten is het tijdschema drastisch ingekort.15 min. na het ontwaken zit ik achter het stuur!Bas en Willem staan immers om 7u bij de wederom tot vuilnisbelt omgetoverde parkeerplaats van “de gouden bogen”te Lelystad waar ik al eerder over schreef.De tussenliggende afstand is in recordtijd overbrugt en iets na7 u.kan ik ze begroeten.In Leeuwarden moet ik even de Truus Truus negeren omdat "rijdt rechtdoor a.u.b" even niet mogelijk bleek. De rechtse variant die ik koos bleek niet de juiste.Iets na 8 u. gingen we de iets klemmende voordeur binnen.Hier bestaat al een slotrace historie vanaf 1988! Er zijn zelfs leden die elkaar al vanaf hun tienerjaren bestreden..ze zijn inmiddels rond de 60! Respect!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten