SRA

SRA

woensdag 16 november 2011

CC-32 bij MRCL -2


Meestal zit alles dan al vol maar de CC-ers zijn een gemoedelijk volkje dus die komen gewoon wat later.Er zijn nog maar 3 man en die zijn al aan het knijpen.Handen worden geschud en ik merk dat er toch aardig wat geheugenverlies is opgetreden in die 6 jaar.Het komende uur wordt gebruik om de baan te leren kennen onderbroken door het begroeten van -meestal- bekende CC-liefhebbers.De te gebruiken en door ons meegebrachte Siliconen bandjes blijken behoorlijk mee te vallen.
Bas gaat voor de Ferrari Coda Lunga en Willem uiteraard voor de GT40, beiden van Fly.Zelf kom ik toch uit op de gele NSR 917.De 312pb komt power te kort en de 906 van Fly bleek wel opvallend goed mee te kunnen maar lijkt me toch te kwetsbaar. Ook mijn nieuwe regelaar moet ik nog even in de vingers krijgen.Mijn oude ,overleden Muco had veel meer variatie in de remkracht. Dit had ook met een aan/uit knopje afgekund helaas.Dan maar vol aan.....
Als ik het goed zie..wat een pietepeuterige cijfertjes hebben ze hier..zijn onze tijden aardig aan elkaar gewaagd.Bas heeft als gebruikelijk zijn snelheid het eerst op niveau.Ik begin rustig en in de 1e 6 banen ben ik er zelfs niet 1x afgeweest! “dan ben je dus te langzaam”zegt een stemmetje van binnen.Dan maar even het gas erop en dan gaat het wat vaker mis.
Aansluitend aan de baanruimte bevind zich een gezellig bargedeelte.Daar halen we tussendoor even een bakkie en daar komen ook de verhalen boven.Het is toch jammer dat dat er bij SRA niet inzit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten