SRA

SRA

maandag 28 november 2011

Gr C-32 de finale deel 3


De auto's in afwachting van....

De keuring is al in volle gang dus ik sluit me aan.De stoppers op de achteras bleken illegaal dus die moesten eraf. Ik kreeg de auto, vooral doordat de verstrekte banden iets breder blijken dan de oorspronkelijke exemplaren, alleen met wat geweld op de maximale breedte.De inserts zitten stijf tegen de as-einden aan maar het kan nu door de beugel.
Harold mag als 1 van de eersten en zit met o.a Stephan Swaab in de groep.En ik ben marchall omdat ik in de laatste groep zit.Zoals verwacht gaat Sephan er meteen vandoor.Maar Harold vermand zich en gaat het gevecht aan.Hij rijdt sterk en komt regelmatig rond in 8.7 sec.Het in de 1e stint opgelopen verschil van 1 ronde wordt in de volgende 5 stints zelfs kleiner!En dat is knap.114.92 om 115.42 Als ik eindelijk mag blijk ik naast Kevin Vonk en Vivianne van Altena te staan.
Als je eenmaal van start kan laat je alle schroom varen.Ik ga sneller dan in de training en rijdt regelmatig 8.7’s.Maar er komen ook lastigere tracks en dan haal ik deze tijden niet.
Bovendien wordt ik afgeleid door een marchall met humor die mijn baannummer tegen de zijkant aan heeft geplakt waardoor hij als een soort vlag rechtop blijft staan!Bovendien was het nummer van de vorige track, de 4 nu ook volop zichtbaar waardoor fout inzetten voor de hand ligt.Ik heb zoiets nog nooit gezien en het lijdt behoorlijk af..Bij de volgende beurt probeerde hij trouwens een 2 op z’n kop(niet zijn eigen) te plakken.!?Intussen rijdt ik in baan 2 zelfs een 8.4! Ter vergelijking ,de Jaguar van Kevin doet er 0,4 sec. minder over en komt tot 120.57 ronden, na een technisch probleem in de beginfase.Ik heb er 114.20 dus net even minder dan Harold. We zijn 12 en 14e.
De verrrassende leider blijkt Rob van Altena te zijn die als enige 121 ronden heeft afgelegd met de Oranje-witte Marlboro Porsche. Kevin is 2e met Sebstiaan (Porsche) slechts 4 baanstukjes daarachter.Opvallend is dat bijna alle koplopers probleempjes hadden met schroefjes, draadjes enz.
Zuffenhausen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten