SRA

SRA

maandag 28 november 2011

Gr-C32 de finale deel 2



...de toegang tot de sleutelruimte.....

De baan op!
Als de auto de baan opgaat valt het op dat er best grip is,maar dat er erg netjes en strak moet worden gereden.Rustig beginnen en dan proberen steeds sneller te gaan.De buitenbanen en baan 5 zijn het lastigst.Harold zit al snel onder de 9 sec.Zo ver ben ik nog niet met moeite pers ik er een enkele 9.1 uit.Ik test mijn 2 962’s uit die beide verschillend zijn van opzet.
Daarna snel oplaag en puzzelen maar! Daar komt wel de grondige kennis van de auto van pas,omdat het weinige licht nu ook nog eens blijkt weggevallen.Op de tast dan maar, waarbij simpele handelingen lastige klusjes werden.En waar zijn de schroefjes nou gebleven.
Als we weer boven komen blijkt er een blauw tandwiel onder te zitten ipv. de standaard gele.
De kleinere voorwielen van de Langheck komen onder de Kurzheck en meer van dat soort dingen.In de 2e run blijkt de auto zich al beter te gedragen en zie ik dat hij al best snel is op sommige stukken, zonder dat de rondetijden echt omlaag gaan.Tenslotte zet ik er toch een zwart tandwiel onder net als Harold en Paul v.d.Hurk om er een paar te noemen.
Ook het lood bij de achterrwielen gaat er uit.Tijd om het resultaat hiervan te testen is er dan niet meer.Er zijn bijna 30 man-opvallend genoeg zitten daar bij mijn weten geen mensen uit Friesland bij hoewel ze daar 3 levendige clubs hebben!?- dus we moeten even door.

Zuffenhausen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten