SRA

SRA

donderdag 24 november 2011

Sra clubrace november 2011 deel 1


De derde vrijdag van de maand...we weten het inmiddels:Clubrace!Paul schud ons altijd even wakker door wat rond te mailen.Eigenlijk zijn de eigen auto’s aan de beurt maar omdat we Arie en Ronald nieuw in ons midden hebben worden besluiten we de Ferrari’s 312pb maar weer van stal te halen.Nog even nagelopen door Paul ,de baan rondgestuurd en goed bevonden.Het blijven toch auto’s die de 1 prima bevalt terwijl de ander het niks vindt.
Zelf vindt ik het een fijne allrounder waarmee ik meestal goed voor de dag kom.
Keuren is niet nodig uiteraard en we besluiten een kwalificatie te doen van 1 min.
Zoals verwacht is Bas meteen supersnel, 8.71.Maar Willem die deze auto maar matig bevalt,is even snel!Dat belooft wat.Fred laat maar liefst 0,01 liggen op de Scholtens!Als ik aan de beurt ben vergeet ik even de nieuwe regelaar en peer er gelijk stevig in.Dit voelt prima aan en het derde rondje is al sneller dan van voornoemde heren!Ik besluit maar meteen te stoppen.8.65 en pole.Rookies Roland en Arie zitten niet ver achter Dirk Jan(9.12) met 9.20 en 9.31.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten