SRA

SRA

donderdag 24 november 2011

Sra clubrace november 2011 deel 2


De race;
We besluiten de snelste mannen nu eens eerst te laten rijden.Dus staan Bas ,Willem (waar hebben we dat meer gezien) Fred en ik aan de baan.We hebben zelfs de luxe van 10 rijders zodat we dus ook meer dan genoeg marchalls hebben.
Het is met deze geroutineerde rijders om je heen meteen dringen geblazen.Het gaat meteen tot op de limiet.Helaas lig ik er snel af en ook nog op een lastige plak waardoor ik met het inzetten wat veel vertraging oploopt.Ik heb het erg moeilijk..in het verleden behaalde resultaten..je kent het.
Na 3 minuten lig ik al een ronde achter op Bas,Fred en ook Willem is me voorbij!
Wellicht toch wat te geforceerd rijdend hebben de volgende 3 min. Het zelfde resultaat.Iets te vaak in de fout van mijn kant.Nu is Fred no.1De 3e stint rijden we allemaal ruim 20 ronden en nu is het Willem die wint!De laatste dan maar, dan moet het gebeuren.Inderdaad is dit mijn beste, ruim 21 ronden, ondanks een aanvaring met Bas, waarvoor excuus.Ik hoor op baan 4 de snellere te zijn maar ik kom niet los van Bas en dat gaat een keer fout natuurlijk.
Weer hebben Bas en Fred iets meer baanstukken af weten te leggen.Willem rijdend met het hoofd in de wolken na die 3e. verprutst zijn plaats achter Bas door slechts 18.9 ronden af te leggen.Fred heeft 84.07 ronden!Bas hoog in de 83 en Willem en ik zitten ergens halverwege de 80.Is dit genoeg met al die gretige SRA mannen achter ons?
Hierna komen Herman, Paul en Erroll.
Herman laat het hele jaar al zien dat hij er aan zit te komen.Paul is een constante waarde en Erroll heeft dit jaar zijn eerste overwinning weten te boeken.Dat beloofd wat en Willem en ik zijn zeker niet veilig.
Als de rook is opgetrokken blijken Paul en Erroll ruim 20 ronden te hebben afgelegd en heeft Herman een steekje laten vallen. De volgende stint trekt Erroll de zaak recht en wint voor Herman en Paul die zeer close waren.
De 3e stint is voor Herman. Met ruim 20 ronden Erroll rijdt in een wak: 16.92!
De laatste stint hoeft de regelmatigste rijder, Paul, niet tot het gaatje te gaan om zijn 2 ronden voorsprong vast te houden.Hij rijdt ruim 20 ronden , een halfje minder dan Herman, terwijl Erroll zelfs ruim 21 ronden aflegd. Paul komt slechts 16 baanstukken tekort om Willem te passeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten