SRA

SRA

donderdag 24 november 2011

Sra clubrace november 2011 slot


3e Haet trick of the tail!.
Wie van deze heren kan de top 4 nog door elkaar husselen?
Na een chaotische start rijdt DJ opeens achter Arie en Ronald aan!Dit geeft hem vleugels want hij lijkt ontketend.Na 3 min.heeft hij toch ruim 20 ronden, meer dan ik om eens iets te noemen.Ronald doet het met ruim 19 beslist goed en Arie heeft er toch ook bijna18.5.
Die laatste blijkt erg regelmatig, wat vaak een goed voorteken is.Alles tussen de 18.09 en 18.66! Roland is wat meer van de pieken en dalen en komt uiteindelijk toch bijna 3 ronden tekort op Arie.Maar wat doet DJ! Opgezweept door Fred rijdt hij een sterke race.
Na 2x 20.49 te hebben gereden perst hij er nog eens 21.11 ronden uit.Hij komt op bijna 1 rondje meer uit dan ik en wordt derde! Mooi resultaat mede behaald omdat hij naar eigen zeggen lekker ontspannen was! Hou dit gevoel vast lijkt me.
Resumerend kun je zeggen dat Fred het nog steeds niet verleerd is.Dat Bas snel is weten we natuurlijk en met een beetje minder pech had ook hij kunnen winnen.Dan de opvallende prestatie van DJ en dan een groepje van 3 vlak bij elkaar Willem, Paul en ik.
Weer 2 ronden daarachter Erroll en Herman. Erroll zou normaal veel hoger kunnen komen als hij 1 stint niet zou hebben vern###t.16.92...maakt daar eens 20 van!
Nu zit Arie daar maar 4 ronden achter.
Vergeleken met zeg maar ruim 1 jaar geleden wordt er nu veel harder en constanter gereden.
Je ziet dat het resultaat van het hele veld er behoorlijk op vooruit is gegaan en dat is mooi en hetlevert veel spannende gevechten op.
Ik ben benieuwd wat we rond de kerst gaan doen!

1 opmerking:

  1. Heerlijke race en een goed verslag. Blog zo verder zou ik willen zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen