SRA

SRA

maandag 3 januari 2011

Youngtimer NSU project 3



Dit is Dino in de nieuwe arbeitsplatz!



Die bodem.

Daarin zit hem zoals zo vaak het geheim.Dr Dremel helpt de hele motorsteun ellende eruit te halen.Vanaf het tandwielgat tot 5 mm voor de voorste wielkast gaat eruit.
Alleen de balken en de zijkanten zijn er nog.Ik heb een S.I. motormount voor de lange motor gepakt om er in te maken. De voorste 2 schroefgaten gebruik ik.Eerst lijm ik een extra plaatje onder de bodem, achter de vooras bult .Daarin komen de 2 gaten voor de motormount.
De oorspronkelijke bodem gaat op de plek waar de motormount komt ook weg.
De achterhelft van de MM. wordt eraf gedremeld op 2 kleine nokjes na die ik weer op de bestaande bodemplaat vast kan maken.Het lijkt wel voor elkaar gemaakt!
Ik heb een Reprotech motor liggen en die lijkt me wel gepast voor dit project.
S.I. wielen eronder, met de Alfa gaatjes, is ook heel erg NSU bleek mij bij bestudering van de diverse fotoseries die er van deze kleine rakkers zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten