SRA

SRA

maandag 3 januari 2011

Youngtimer NSU project 4


Het resultaat.


Op het eerste gezicht is er niet veel aan de auto te zien.
Hij is toch wel wat lager geworden en als gezegd, Dino zit wat beter in de auto.

Auf die Rennstrecke!

Dat is dan even het nogal stoffige baantje hier op zolder.
Dit blijkt het natuurlijke werkterrein voor deze auto! Zonder lood blijkt het een natuurtalentje.
Wat een heerlijk dingetje is het opeens. Lekker gekontrololeerd driftend door de bochten.
Ik was opeens weer die jongen op Zandvoort die , tussen de races door,een paar demo-rondjes zag van een gifgroene NSU .Ik herinner me ook die vrolijk kwispelnde achterkant die toch altijd keurig achter de voorkant bleef.
We dwalen af, de Reprotech motor, wat zwaarder dan de korte Mabuchi's en dat
komt de balans erg ten goede. Hij is ook lekker soepel en dat is ook prettig in dit genre.
Al met al lijkt de operatie geslaagd en leeft de patient weer volop.
Ik ben benieuwd hoe hij het er bij SRA afbrengt vrijdag.
Op mijn korte baantje is hij sneller dan de Trabi die beslist minder grip heeft en ook de SCX Abarth, verlaagd en vv. Mabuchi motor en S.I.wielen kan het ook niet helemaal bijbenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten