SRA

SRA

maandag 28 februari 2011

CC Slipstram 1e heat


1e heat.
Er zijn 6 startgroepen nodig om iedereen te laten rijden. Willem weert zich dapper maar de Ford heeft een wat bokkerig gedrag bij het uitaccelereren. Met 86.55 laps valt hioj toch wat tegen.Bas mag daarna en gaat onverwacht snel in de rondte. Helaas gaat hij in z’n enthousiasme wat te vaak van de baan.95.90 laps. Ik mag in de laatste groep en heb in Kevin Licher een geduchte concurrent met de Slot it Alfa. Ik herinner me een eerdere race hier waarin we het ook al aan de stok hadden. Ronald , de thuisrijder staat er ook tussen maar die heeft zo te zien zijn dag niet. Helaas is de rest niet zo veel bijzonders en dat leverde te vaak botsingen, 7 stuks maar liefst waarvan 1 op volle snelheid waar ik gelukkig niet door ben opgehouden, en ander oponthoud op. Steeds marchalls voor je langslopend is niet bevorderlijk voor je tempo. Ik zie Kevin steeds dichterij komen op de snellere baan 5.In de laatste ronde is hij naast me, ik wordt wat slordig maar hij nog iets meer en ik heb uiteindelijk net na start finish 7 baanstukken “ over”! Uiteindelijk reed ik 96.07 ronden en dat zijn maar 17 baanstukken meer dan Bas. Sebastiaan wint met de Chapparal en Paul met de Ford P68 wordt 2e voor Bart en Kevin. Zelf vind ik me op plaats 12 terug en bas 2 plaatsen daarachter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten