SRA

SRA

maandag 28 februari 2011

CC Slipstream, keuring


Bas en Willem hebben een vergelijkbaar traject achter de rug. Willem kiest de baby blue GT40, “ met oranje druppels”en Bas lijkt al bij voorbaat kansloos met zijn Ferrari 512 Codalunga, of zoals de Duitsers zeggen “Langheck”.Het is een amper getunde Fly, met zelfs het originele Fly plastic tandwiel dat in ieder geval dik genoeg is. De fly assen , iets dikker dan gebruikelijk zorgen ervoor dat de wielen er op geforceerd moeten worden en Bas zelfs zonder inbusbouten kan rijden! De voorwielen , met de originele profielbanden er nog op verhogen het rijgenot ook al niet lijkt mij. De mooie en bij SRA bloedsnelle (en hier te snelle)P 68 van NSR blijft dus aan de kant. Het blijft een gegeven dat auto’s die het thuis goed doen hier nergens zijn en andersom is dat ook zo

6 opmerkingen:

  1. Heb met bewondering gekeken en genoten van hoe Bas deze auto over de baan stuurde en veel NSR's en Slot it's achter zich latend. Knap werk en een mooi resultaat. Mijn complimenten en gefeliciteerd Bas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JB dank voor je reactie.
    Hier doet Bas het allemaal voor!

    JB,sta jij per ongeluk op de foto bij Marco en Paul???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, ik stond naast je toen Bas aan het rijden was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie nu pas welke foto je bedoelt. Sorry, ja dat ben ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niks sorry hoor, maar dan heb ik in ieder geval de juiste persoon achter JBGood!
    Het aantal fans van Bas is groeiende, leuk hoor,van de jeugd moet je het hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, ik heb het daar ook erg naar mijn zin gehad. helaas nog net iets teveel foutjes...
    het verbaaste me wel dat de 512s zo lekker reed, ik hoop dat ie dat in marrum ook doet....

    Cheerz,
    Roadrunner

    BeantwoordenVerwijderen