SRA

SRA

maandag 4 juli 2011

GrC-32 Slipstream de grote kanonnen.

De grote kanonnen en ik dus in de afsluitende race.

Meteen bij de start lag ik al achter, wat gaat dat hard zeg!


Sebas laat er geen gras over groeien en gaat opgejaagd door Rob, als een speer.


Bart heeft niet een heel snelle Mazda (grip)want op mijn snelste baan en hij nop een langzame houd ik hem soms redelijk bij. Ik vind mijn auto niet meer zo lekker als in de eerste.Ik kom nog amper onder de 10 sec!Hij moet heel netjes worden gereden anders is het meteen onrust of nog erger.Het continu gepasseerd worden helpt ook al niet echt.



Sebas heeft uiteindelijk 192 ronden afgelegd en Rob 188.Bart en Andre volgen met 183 en 182.Mijn 173.63 uit de 1e was net genoeg om Harold (172.41) voor te blijven.
Bert en Vivianne zitten ook dicht bij elkaar met 167 en 168.



Na afloop rijdt Rob nog wat rondjes met de auto’s van Harold en mij.


9.4 met de prettig rijdende Liqui-Moly bak en met mijn stuitergeval klokt hij toch nog 9.55.De baankennis kost ons denk ik toch nog rond de halve sec, per rondje.


Door het geringe aantal deelnemers kunnen we na de prijsuitrijking weer vroeg naar huis. Al met al weer een leerzame dag die perfect is georganiseerd door Rob en z’n mannen.Ze verdienen zo’n kleine opkomst niet.



Op de terugweg werden we nog ingehaald door een electrische Opel, Duits GG kenteken dus van de fabriek.Eigenlijk een grote slotcar zonder slepers……



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten