SRA

SRA

maandag 4 juli 2011

GrC-32 Slipstream start

Zondagochtend 6.50 u…de wekkerrrr.


Over een klein uur staat Harold voor de deur dus die zit nu al in de auto!


En idd.een klein uur later zitten de 2 Porsche Harry’s in de Opel op weg naar de fraaie baan van Slipstream.Al babbelend ben je er zo en bij binnenkomst was er een opvallend lege ruimte.


Uiteraard waren de van Altena’s er wel,alle 3 zelfs.


Van de mensen uit Kampen geen enkel spoor helaas.Ik was zelf ook de enige van SRA. Het leeft niet erg zo te zien die Gr.C-32! Gelukkig waren er nog wat Slipstreamrijders opgetrommeld zodat we met 8 man (waaronder 1 dame) aan de start kwamen.
Snel de P3 tjes eronder en de mooie baan op.
Harold en ik wisselden wat afstelgegevens uit en ook de input van Rob ebn Sebastiaan werden gretig tot ons genomen.Onze tijden lagen heel dicht bij elkaar.


Er waren 2 ‘leagues”bleek al snel.De profi’s Sebas en Rob die ongeveer 1 sec. sneller waren dan de Porsche Harry’s.Ook Andre, getooid met een sikje, toch de titel verdediger had grote moeite met de auto die hem vorig jaar in 1 klap beroemd maakte.Bart toch ook nooit te onderschatten had meer moeite met de Mazda dan gedacht en verwacht.Ook de Lancia van Bert, die weer met een heel ander consept(heel veel lood!) rondreed was niet heel snel.Viviane bewees met de oude auto van Rob toch over het nodige talent te beschikken en knalde er heel behoorlijke rondetijden uit.


De keuring stelde niets voor met deze auto’s en al snel stond het startveld van 4 auto’s voor de eerste ronde op de grid.


Vivianne, Bert, Bart en ik mochten het spits afbijten.De auto reed best lekker met alleen 2 loodjes voorin de punt en doordat anderen er meer moeite mee hadden dan ik om er in te blijven werd ik 2e met 173,63 ronden.Ik zat in de lastigste banen boven de 10 maar in de snellere klokte ik zelfs een 9,7. Bart won met 10 rondjes meer,183,48.



Hierna kwamen de grote kanonnen waar Harold (met alle respect) aan toe was gevoegd.



Rob en vooral Sebas lieten zien hoe het echt moest! Met rondetijden die regelmatig rond de 9 sec zaten waren ze een klasse apart.Andre viel ronduit tegen en moest tot de laatste track vechten om uiteindelijk met 2 rondjes van Harold te winnen.
Sebas heeft er uiteindelijk ruim 190 waar Rob het maar met 181 moet doen.Andre 173,72 en Harold 171.



Na de pauze ,waarin de auto’s nog even werden nagelopen, gingen we weer van start.Omdat ik promotie had gemaakt mocht ik direct Marchallen.


Harold, Vianne,Bert en. Andre gingen er vandoor.
Harold ging op jacht naar mijn 173 ronden.


Vivianne had al haar consentratie bij elkaar geschraapt en bleef langer in de baan dan daarvoor.Bert, Lancia dat is de goden verzoeken, kreeg pech, klein probleem,draadje los maar toch.Andre ging ook een stuk beter en kwam uiteindelijk op 182 ronden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten