Group
5 SRA
een voornaam als een slotraceclub! |
Zondag
is al weer de laatste van het 3-luik aan group 5 races die we in korte tijd
achter elkaar afwerken. De eindstand voor dit kampioenschap wordt hierna ook
meteen opgemaakt.
het gaat wel ergens om! |
Als
Dennis en ik binnenkomen zijn er behalve Paul en Arie ook al een aantal gasten!
Stefan Kieviet en zijn mannen uit Best wilden de files voorzijn en kunnen zo
mooi wat extra tracktime opbouwen. Sommigen zijn hier volgens mij voor het
eerst en dan is iedere ronde mooi meegenomen. Het stroomt intussen aardig vol
met de bekende group 5 gezichten maar er zijn ook locals die het weer eens gaan
proberen. Ik zie Stefan Swaab en Randy, beiden oud clublid naast me opdoemen en
ook onze Fred is van de partij. Het is al snel stampvol. Gelukkig hebben we de
benedenruimte tegenwoordig voor de koek en sopie. Na de koffie ,met iets waar ik
het nu even niet over zal hebben Stefan, kijk ik even of alle systemen nog
werken bij de Ferrari en na een vlotte 8.8 lijkt me dat dat wel goed zit. Even
schoonblazen, nieuwe slepers eronder en hup naar Rob voor de keuring waar al
enkele SRA mannen staan te wachten.
de Brabanders zijn er zeer vroeg bij vandaag! |
Aan
de baan heeft Paul intussen een 2 minuten interval ingesteld zodat er
doorgedraaid wordt en iedereen de kans krijgt wat in te rijden.
de technische tafel |
Bij
de keuring niets bijzonders, een enkele local die even in de weer moet met een
loodje maar geen gekke dingen.
indrukwekkende spoilers! |
Er
is geen kwalificatie dus kunnen we meteen beginnen! De indeling is zoals hier
gebruikelijk gebaseerd op de stand in het kampioenschap. De snelle mannen
beginnen dus!
2 compacte BMW's en 2 wat meer onhandige bakken |
Race
1-1: Richard, Stefan Kievit, Sebastiaan en Rob van Altena. De beide dreiers
gingen er meteen fanatiek tegenaan op baan 2 en 3. Rob had het wat zwaar op 1
met de lange Mobi Dick net als Richard met de logge Ferrari op1. Op baan 2 deed
Mobi het opeens veel beter en kon hij zijn zoon (op 4)nog redelijk bijbenen.
Als hierna de beide snelste mannen van dit jaar elkaar weer treffen op de
binnenbanen gaan ze meteen weer aardig gelijk op. Al is Sebastiaan altijd wel
de bovenliggende partij. Rob beperkt de schade en Richard heeft spijt dat hij
niet ook zo’n dreier heeft ingeschreven. Dat gevoel wordt in de laatste stint versterkt want op 2 komt er maar
een 23,69 uitrollen. Sebastiaan is nu goed op stoom en komt op 1 met de eerste
27er aanzetten! Rob en Stefan zitten hoog in de 25 en dus hebben we een
richttijd om je op stuk te bijten..105,33 is sterk, maar als je 27 in 1 haalt
is er meer mogelijk.
een Ford feestje met het kunstwerk (Ducktape!) van Marten er tussen |
Eerst
de 2e groep maar eens bekijken. Sjouke, Willem, Marten en Guus. Het
is Guus met de verassend snelle Ford die zijn Gold Leaf broeder van Willem af
weet te troeven. Marten weet ook
verrassend goed te volgen . Op baan 1 demonstreert Willem zijn baankennis en is
hei Guus , toch op de rappe baan 2 weer te snel af. Marten merkt dat baan 4
niet alleen maar snelle bochten heeft en valt terug, de meest constante is
Sjouke met alweer een 22. Willem gaat nu naar 3 en die is misschien wel de
beste baan vandaag. Hij verslaat Guus hier vooral. Daarna wordt afgesloten en
nu gaat Guus naar 3 en Willem naar 4 . Deze baan is vandaag op zich nagenoeg even snel als 3 en Willem laat dat
ook zien door te winnen. Sjouke komt er toch beter in lijkt het want opeens
staat er een 23.46 op het scherm. Willem dus 1, ruim 1 ronde meer dan Guus die
nog net in de 100 zit.
De 2 Ferrari's keurig op nummer! |
Race
1-3: De derde groep Stefan Swaab, Roland, ikzelf en mijn Ferrari-teammate Arie.
Door het geklooi en het rumoer verpruts ik mijn start en kan ik achter de meute
aan. Zoals verwacht is dhr. Swaab hier niet voor niets heen gekomen. De perfect
getunede Ford Mustang is nog een hele kluif voor de Ferrari. Net als de andere
Ferrari trouwens! Ik hark ze alle 2 binnen maar het kost me best wat tijd. Ik
ben wel al onder de 9 geweest. Hierna
mag Stefan het proberen in baan 3. Maar in 4 laat ik de Ferrari lekker rollen
en ook de kleine bochtjes komt hij perfect door. Alle 2 mogen we 26
bijschrijven, 1 meer dan de rest. Met Arie naast me op 1 kost het moeite hem af te schudden. De
rood/groene Ferrari is een snelle rakker! 26 op 1 is gewoon heel goed. We lopen
1 rondje uit op de anderen. Voor de laatste run lig ik op kop, Arie 2 Stefan3.
Met Arie op 3 zou je zeggen kat in het bakkie. Maar jammer genoeg denkt Stefan
daar anders over en gaat in de aanval. Hij perst er toch een rondje meer uit
dan Arie, net genoeg om hem te kloppen. Intussen ben ik op 1 ook in de 26 geëindigd.
Ik kom nog heel dicht bij Sebastiaan zie ik, mooie race, foutloos en snel. Die
2e plaats in Marrum lijkt geen toevalstreffer en lijkt hier een mooi
vervolg te krijgen.
knoop dit goed in je oren Ezra.... |
Race 1-4: Fred, Rob C., Ezra en Barry. 2 voor mij nieuwe namen dus we zijn
benieuwd! Onze Fred wil wel even laten zien wie er hier de baas is en perst er
op 1 meteen een krappe 26 uit! De rest volgt op 1,2 en 3 ronden. Waarbij
nieuwkomer Barry toch een mooie 25 er neerzet op 4! De 2e stint is
er 1 om snel te vergeten Rob en Ezra in de buiten banen maken het erg bont. Het
is voor Fred en ook Barry letterlijk om de bokken heen rijden. Fred zou de
jonge Ezra (Als je het snel zegt is het net de naam van onze club) nog een uitvoerig college geven in het
oplossen van bepaalde situaties en het focussen op je eigen auto in het
bijzonder. Ik had het idee dat dat wel aankwam. Daarna pakt Fred de draad weer
op en gaat ook op 4 naar 26. Weer scoort Barry positief door op 1 24 te rijden.
Tenslotte gaat Fred ook in baan 2 nog over de 26 zodat hij een respectabele
103.28 haalt Ongeveer 1 meer dan Stefan en Arie. Van de mannen in deze race is
Barry 2e met dik 97, toch 5 meer dan Rob C. met de eigenzinnige
latere C’d E. winnende Lancia.
nu zijn de BMW's in de meerderheid |
Race
1-5: De laatste race in deze heat brengt Jasper, Randy, Dennis en Bart aan de
baan. Uiteraard vliegen de BMW M1’s van Randy en Dennis er van door. Jasper
komt de keiharde wetten van baan 1 nogal vaak tegen en ook de gezellige
Brabander Bart heeft nog veel te leren op baan 4. Dennis zit er goed bij met
zijn 26 rondjes. Als Randy op 1 mag en Dennis op 4 blijken de rollen omgekeerd.
Nu is het de Warsteiner M1 die aan het langste eind trekt. Bart is Jasper weer
2 ronden te snel af. Als Dennis op 2 mag en Randy op 3 is het weer de witte M
die de 26 haalt. Zo blijft het wel spannend. De ander is ook nooit ver weg en
de snelheid van beide heren is erg aan elkaar gewaagd. Randy is beslist niet
kansloos als ze de laatste stint ingaan. Dennis op 1, Randy op 4..het kan. Maar
Dennis bijt zich stevig vast in het duel en laat de gouden rakker niet te ver
weglopen. De 102,59 is een mooie score in dit veld. Randy zit net onder de 102.
Bij de minder geroutineerde heren is het toch Bart die 3 rondjes uit loopt op
Jasper.
mooi shot van voren |
We
gaan meteen door met de 2e race zodat we die voor de middagbreak hebben
afgerond.
Willem is van de voorbereiding |
concentratie heeft vele gezichten! |
We
hebben meteen de beste rijders uit de eerste race te pakken, Stefan Kievit,
Sebastiaan, Fred en ikzelf. Ik ben er nu goed bij als de lichten op groen gaan
en weet Sebastiaan redelijk te volgen. Als enige slaag ik er in in de zelfde
ronde te blijven. Op baan 1 kan ik aardig volgen dat wil zeggen Fred en Stefan.
Maar de tijden zijn niet geweldig en dus probeer ik die naar beneden te
krijgen. Fred pakt een behoorlijk stuk terug op me. De derde stint blijft alles
mooi bij elkaar in de buurt. Allemaal 26 erbij. De laatste stint moet uitmaken
wie na Sebastiaan komt, best of the rest. Bij Fred in de slotseconden van de
vorige stint is een probleempje
opgetreden en dat moet in de rijtijd worden opgelost. Intussen knijp ik op baan
4 weer lekker door. De auto lijkt wel iets minder snel dan in race 1. Maar als
de tijd er op zit blijk ik toch mooi 2e te zijn en heb ik 1
baanstukje minder dan in race 1 en weer foutloos! Sebastiaan heeft er wel bijna
2 bij weten te rijden, Stefan heeft een halfje minder. Door de pitstop haalt
Fred er maar 97.
de beide mannen met de oortjes..denk aan je volume!! |
Race
2-2: Randy, Stefan Swaab, Dennis en Arie. Allemaal erg aan elkaar gewaagd en ze hebben veel ervaring op deze baan. Dat
blijkt meteen. de Marshalls hebben bijna niets te doen. Op Arie na zetten ze
allemaal 26 ronden neer. Dat wordt hierna herhaald, nu door alle 4! In de 3e
stint een spannend gevecht tussen Stefan en Dennis op 3 en 2. Dennis is een
echte racer en trekt deze stint naar zich toe. Arie en Randy lopen 1 rondje
achterstand op. Als afsluiter krijgt Dennis het zwaar door op baan 1 de kleine voorsprong
op Stefan(4) te verdedigen. Stukje bij beetje komt de Gulf Ford dichterbij en
eenmaal er langs loopt hij heel langzaam weg, mede geholpen door zijn hoge
topsnelheid. De 26.13 van Stefan is genoeg om ook in de 104 te eindigen waar
Dennis daar net onder blijft. Randy met 102 en Arie met 101 hebben het ook
keurig gedaan.
de 2 Fords, akelig aan elkaar gewaagd! |
Race
2-3: Roland, Rob van Altena, Willem en Guus. Willem gaat meteen als een
“Jekko”op 3 . Na 27 rondjes is de stroom pas op! Rob en Guus hebben er dan al 1
minder. Uitgerekend deze 2 heren pakken die weer terug op Willem in de 2e
stint. Guus is op 1 ook lekker op dreef in de 3e. De topspeed van de
Capri is indrukwekkend, maar Willem heeft een iets regelmatiger ronde verloop
lijkt het. Samen met Willem pakt Guus wel 26 ronden. Die Capri is helemaal niet
een slechte auto en ze zien er nog steeds indrukwekkend uit. Willem lijkt in
stint 4 in het nadeel als hij in 1 mag tegen Guus in 3. Maar niets is minder
waar. Willem komt tot maar liefst 26.50 en daar kan Guus niet tegen op. Grappig
is nu dat Willem mijn score van 104.50 precies kopieert! Guus is dus 2e
2 ronden voor Rob en Roland daar bijna 1 achter.
knappe prestatie van nieuwkomer, bij SRA, van Barry! |
Race 2-4 Rob C., Marten, Barry en Richard. De mannen in de binnenbanen gaan er
meteen vandoor. Vooral nieuwkomer Barry heeft de baan al snel in de vingers zo blijkt.
Ze lopen al meteen 2 rondjes uit op de “buitenbaners”. Richard en Rob gaan met
hun Italiaans raspaardjes op de binnenste banen helaas maar weinig beter.
Vooral de korte gele Lancia lijkt gebaat bij een paar zandzakken op de vooras.
Marten is hier de snelste met 25 op baan 1. In de 3e stint zien we
Barry op 2 de race naar zijn hand zetten! Met maar liefst 26 ronden op het bord
staat hij in het zelfde rijtje als Sebastiaan, Dennis en Willem in de races
voor hem om er eens een paar te noemen. Marten is op 3 wat ongelukkig. Richard
loopt nu wel weg bij de worstelende Rob. Als de rijeigenschappen wat meer in
verhouding zouden staan met de looks van het kapje... Voor de laatste stint
zijn het Barry en Marten die het onderling uit gaan maken. Marten heeft een reële
kans om het nog recht te breien op 4 tegenover Barry op 1. Maar laatstgenoemde
is niet van plan de kleine voorsprong weg te geven. De 24.60 is weliswaar
minder dan de dikke 25er van zijn opponent maar het is genoeg. Richard heeft op
3 weer een 24 als resultaat bij mogen schrijven en is 3e . Rob is
met 3x 23 al bijna even constant.
Race
2-5 Jasper, Ezra, Sjouke, Bart. De minst ervaren groep mogen we wel zeggen. Dat
merken de Marshalls ook! De mannen in de buitenste banen hebben het
traditioneel weer het lastigst. Jasper en Bart komen uiteindelijk niet verder dan
22. De jonge Ezra heeft denk ik Freds college in zich op gezogen en komt op 2
in de 24! Sjouke is op 3 1x minder langs gekomen. Stint 2 is wel ongeveer het dieptepunt in deze race. Bart
en Sjouke halen de 22, de beide anderen komen niet verder dan 21. Sjouke en Ezra zijn op de binnenste banen
wel weer iets rapper en pakken er 23. Jasper op 4 heeft er 22 en Bart op 1 21. Sjouke en Ezra
lijken het uit te gaan maken, ze staan bijna gelijk. Sjouke heeft alleen 1
nadeel..baan1. Dat blijkt ook al snel. Jasper en Bart zijn op de middelste
banen sneller maar Ezra is ruimschoots de snelste van deze stint en deze race!
de vingervlugheid wordt ook tussendoor bijgehouden! |
het praque ferme! |
Herman is de barman vandaag! |
Hierna
gaan we eten of even een frisse neus halen. De banden worden door Sebastiaan getapet,
de slepers mogen door de rijders worden vertroeteld.
hier is er nog niets aan de hand met de Ferrari |
Race
3:
Race
3-1 Stefan Swaab, ikzelf, Sebastiaan en Willem. De start is prima, deze heren
kennen het klappen van de zweep. het is soms erg close maar netjes! Sebastiaan
looptuiteraard wel direct weg maar ik weet aardig te volgen. Maar dan op 2 e
plek liggend is het opeens weer de power die wegebt. snel de achteras bekeken.
Die is perfect. Dan even naar de pits om de raden na te lopen. Er is er idd. 1
uit geschoten. Snel terug duwen, beetje aan het sleper uiteinde rommelen en
weer terug in elkaar. Ik heb de regelaar maar vast uitgenomen en dat kost
allemaal tijd. De auto is wel meteen snel maar deze achterstand van 12 ronden haal je met een paar tienden
nooit meer in. Sebastiaan pakt de kop met 27 1 meer dan de 2 achtervolgers.
lekker ongestoord knutselen in de race tijd! |
In
de 2e stint een herhaling van de 1e! Weer dat draadje. Ik
heb nu wel de sleper opnieuw geplaatst waardoor ik wat meer materiaal heb om
het busje vast te proppen. Met een vergelijkbare achterstand voeg ik me weer
tussen de mannen. Weer strand ik op 14 rondjes! De andere 3 hebben er 26 De 3e
stint dan maar..de auto is weer erg lekker op dreef. Willem komt op 1 op de 26,
net als buurman Sebastiaan. Stefan op 4 heeft er 1 minder maar ik kom op 27! De
laatste stint geeft weer het vertrouwde beeld: Sebastiaan, nu op 1 plakt nog
even 27 ronden aan zijn toch al
behoorlijke aantal. met wederom 107 ronden is hij toch weer de winnaar. Stefan
en Willem maken het elkaar nog knap lastig! De USA Ford wint het van de
Engelse, maar Willem pakt op 3 nog wel bijna 1 rondje terug.
Willem op weg naar een mooie 3e plaats! |
Dennis en Randy hadden felle gevechten |
Race
3-2: Guus, Randy, Stefan K. en Dennis. stuk voor stuk snelle mannen op deze
baan en er zijn er ook die de positie van Stefan en Willem aan willen vallen.
Het gaat tenslotte vooral om de punten, meer nog dan het aantal ronden wat je
totaal rijdt. Hoewel dat laatste wel weer van invloed is op je aantal punten.
Thuisrijder Dennis gaat er eens goed voor staan, oortjes in en knallen maar! De
witte M1 gaat strak over de baan, scherpe tijden en zijn 27 op 3 is een prima
begin! De andere heren zitten daar met hun 26 niet heel ver vandaan. In de 2e
stint is het Guus die op 1 laat zien dat hij nier serieus meedoet om de prijzen!
Met zijn 26 is hij net zo snel als buurman Randy. De overige heren hebben 1
minder wat niet meteen wil zeggen dat echt langzamer zijn. Soms heb je net een
wat gunstiger uitgangspositie. kortom het zit erg dicht bij elkaar! In de
volgende stint is het dan de beurt aan Randy om te laten zien dat 26 in 1 best
kan! Stefan lukt dit in 4 dan net niet, maar de beide andere heren geven niets
toe. Wat wel vervelend is si dat de auto van Randy in de laatste meter stil
leek te vallen! Dat blijkt te kloppen. Net als ik is er een draadje los gekomen.
Ik moet opmerken dat de huidige generatie Slot it motortjes een andere dunnere bedrading
hebben dan die van vroegah. De oude kabeltjes waren dan wel wat dik, ze bleven
wel hun hele leven soepel. Bij die nieuwe betwijfel ik dat laatste! Ze zijn
nogal aan de stugge kant en er piept er nogal eens 1 uit. Met een drupje
seconde , of andere lijm is dit te verhelpen. Ik heb zelf voor echt soepele
bedrading gekozen om dit geklooi te voorkomen. De schoen is nu ook beter te
richten. Anyway, Randy moest snel, in rijtijd- de draad weer op zijn plek zien
te krijgen. Dat ging nog best snel maar het resultaat van deze race ging door
het putje. De andere heren wachten niet en
nu is het Stefan die de kleine
BMW naar de overwinning jaagt. Als enige in de 26. Dennis en Guus zitten elkaar
op de hielen. Dennis weet het nipt te winnen 103.670 om 103.56. Stefan zit
trouwens ook in de 103! We hebben nu al 5 man in de 103..
Race
3-3 Marten, Rob van A., Arie en Barry. Marten gaat op baan 1 brutaalweg aan de
leiding. Rob ondervind andermaal wat last van de extreme Mobi Dick
configuratie. Arie en Barry finishen in de zelfde ronde. Hierna zien we Barry
op baan 2 de stint naar zich toe trekken. Zijn 26 is er 1 meer dan de rest/.
Dit veld zit toch ook lekker bij elkaar! In de 3e stint is het dan
Arie die de grote Ferrari naar de 26
ronden gooit! Arie is in de racemodus, met de oortjes in, trouwens vaak
een hele andere Arie dan bij het inrijden. Dan heeft hij aan lichaamsbeweging
vaak geen gebrek zullen we maar zeggen. Barry en Marten volgen netjes, Rob had
zich van baan 3 wat meer voorgesteld. De
afsluitende stint moet de winnaar
aanwijzen. Redelijkerwijs zijn er 3 kanshebbers. Het is Marten die op baan 2
Barry naast hem weet te kloppen. Rob, ook nog kanshebber komt ook op baan 4, in
principe wat beter geschikt lijkend voor zijn auto, weer niet helemaal uit de
verf. De gemeen korte knikjes nekken de auto, die toch wat te vaak rechtuit
wil. Marten en Barry halen de 100 ronden drempel.
Fred gaat er altijd voor, jammer ook van dat losse draadje... |
van groot naar klein |
omdat hij toch wel mooi is..Richards Ferrari! |
Race
3-4 Rob C., Fred, Roland en Richard .Hier zitten toch ook wel een paar mannen
tussen die de 100 rondjes in de vingers hebben. Fred knalt er op de vers
getapete bandjes op 2 ( alweer!) 27 ronden uit. Roland volgt netjes maar Rob C.
en Richard hebben er nu 24, net als in hun vorige race. Fred is op de lastige
baan 1 niet echt super maar de solide 25 houdt hem wel aan de leiding. Roland
en Rob(!)hebben er 25. Richard zit weer op 24. In de 3e stint is het
Roland die de 26 weer eens weet te halen. Hij loopt daarmee toch weer in op Fred
(25) Richard en Rob hebben weer 24. De afsluitende stint is Fred. op 4
vastbesloten er alles uit te halen. En met zijn hoge 26 is hij in ieder geval
deze heat de winnaar. Zijn 104.51 is bovendien goed voor een 2e plaats
in deze race. Roland komt met zijn 101.54 net iets te kort op Marten in de
vorige. Richard weet Rob nipt te kloppen.
de races waren leuk om te zien.
In sommige groepen was het erg close! |
deze mannen ziten nog volop in hun leerproces! |
Race 3-5 Jasper, Sjouke, Ezra, Bart. Ze zijn wat langzamer dan de rest
maar het kan evengoed nog spannend worden! Sjouke
buit het voordeel van vers getapet op baan 2 mooi uit en komt op 24 waardoor
hij meteen een flink gat slaat. Zeker op Ezra die maar tot 16 komt. Jasper en
Bart: 22. Sjouke gaat nu naar 1 en daar komt hij tot de 22, net zoals Bart
naast hem op 2. De beide anderen zitten op 21. De 3e stint laat
Sjouke zien dat hij de snellere is. Weer een 24, dit maal op 3. Ezra op 2 komt nog
het dichtst bij. Tenslotte mag Sjouke deze heat gaan winnen, dat kan niet meer
stuk. Ondanks een mindere stint op baan 4 pakt hij ruim 3 ronden op Bart en
Jasper die het nog aardig spannend weten te maken De eindsprint van laatst
genoemde komt net te laat. Ezra kan de klap uit de eerste stint niet goedmaken
maar met een heel goede 24er op baan 1 halveert hij zijn achterstand wel!
Rob met het serieuze cijfer- en zilverwerk! |
Nu
mag Rob, met de data van onze Paul, de resultaten gaan verwerken in de uitslag.
Doordat je punten krijgt voor de positie die je hebt per heat hoeft een
pechgevalletje niet meteen het einde van de wereld te zijn. Je kunt wat meer opvangen
dan als je alle gereden ronden bij elkaar optelt. Er zijn ook mensen die
voorstellen 2 van de 3 te laten tellen, maar het is zoals het is. Ook het
kampioenschap van 2019 wordt hieraan gekoppeld. Dit is ook best een puzzel. Er
zijn in sommige races goede resultaten gehaald, meestal door thuisrijders, die dan
ook veel punten haalden. Door deze niet meet te tellen in het kampioenschap
ontstaat er een wat beter beeld voor de rijders die wel voor het kampioenschap
gaan.
het is de Lancia dat is wel duidelijk! |
Concours
‘d Élégance. Hiervoor worden een klein aantal auto’s met zelf geschilderde
kapjes neergezet. Deze meesterwerkjes worden dan door er kaasprikkertjes bij te
leggen door de rijders beoordeeld. 1 prikker per rijder en wie de grootste bos
hout voor de deur heeft wint. Het is de kanariegele Lancia- Abarth van Rob Cocu.
dit is de trotse Rob met trofee en auto |
De
uitslag van de race : Sebastiaan van Altena, die alle races dit jaar wist te
domineren! Stefan Swaab is 2e en onze Willem is 3e. De thuisrijders
deden het ook hier weer best en met een beetje minder pech had het zelfs nog
beter gekund. Maar “we”stonden toch allemaal keurig in de top 10! Hoe close het
tussen ons was zie je in de stand : mijn 104.50 en 104.51 werden beide
gekopieerd door Willem en Fred!
Willem is 3e vandaag! |
Stefan is 2e |
en 3x raden wie er gewonnen heeft! |
Op: https://www.slotkalender.nl/uitslagen/group5/ kun je de uitslagen en het hele seizoen nog
een keer nalezen.
Het
mag duidelijk zijn dat Sebastiaan van Altena de Gr5 kampioen van 2019 is
geworden, gefeliciteerd!
de top 3 van afglopen jaar: Stefan, Sebastiaan en Rob, gefeliciteerd! |
Stefan
Kiviet werd 2e en Rob van Altena 3e. Ik vond het een
geslaagd kampioenschap waarbij de races spannend waren en de onderlinge
verstandhouding prima was. Kleine technische issues die in het seizoen naar
voren kwamen zullen worden opgelost en er wordt nog gekeken naar een soort
compensatie gewicht voor de snelste mannen. Dit om de races nog closer te
krijgen! Dat beloofd weer veel voor 2020. De races zullen ook wat meer worden
versprijd over het jaar en ik hoop dat de Classiccup en de Revo klasse dat ook
gaan doen zodat we een wat minder overspannen kalender hebben dan afgelopen
weken.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten